سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ جنایتکارى را نزد او آوردند و گروهى فرومایگان با وى بودند ، فرمود : ] خوش مباد چهره‏هایى که جز به هنگام زشتى و شر دیده نشود . [نهج البلاغه]
به دانش زندگی خوش آمدید Welcome to life knowledge
درباره



به دانش زندگی خوش آمدید    Welcome to life knowledge


واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed
این پایگاه براساس قوانین ونیازهای فطری انسان فعالیت می نمایدوهدف آن تربیت وپروش جسم وجان وارتقای آگاهی های زوج هایا کسانی است که قصدازدواج دارند -یادمان باشد 50درصدطلاق هابراثرنارضایتی جنسی می باشند-آموزش علمی روابط بین زن ومرد بی حیایی نیست -ازکاربران گرامی تقاضامی شودبراساس محدوده ی سنی وشرایط اجتماعی به مباحث موردنیاز مراجعه نمایند (ازآنجا که هیچ انسانی بی خطانیست اگر سهوا هرزمان که مطلب وتصویری مخالف قوانین سایت دراین وبلاگ گنجانده شد که منجربه فیلترشدن می شدازمدیریت پارسی بلاگ خواهش منداست به بنده اطلاع دهند تا اصلاح نمایم) یادمان نرود که درصدبیشترروابط بین زن ومردبه مسایل عاطفی واحترام ودرک متقابل هم برمی گردد ومسایل جنسی حداکثریک سوم و کمتر ازنیازهای زوجین است وبس. پس همانقدرکه در مسایل جنسی باید مهارت پیداکنیم،برای رضایت واحساس خوشبختی کنارهم بایدمهارت ها وروش های ابراز احساسات وعواطف وروانشناسی خانواده وتربیت فرزندان ودوستی ورفاقت بین زن وشوهر راهم یادبگیریم که به نظرمن در اولویت قرار دارد.چراکه بدون عاشقی ومحبت وابراز عواطف غیرجنسی قادر به ارضای سایر نیازهای مان نخواهیم بودو خوشبختی در درک وارضای کامل همه ی این نیازهای عاطفی وجنسی وحتی کاری وخانوادگی به صورت متقابل وشناخت وظایف سه گانه ی: فردی ،عمومی ومشترک ،خواهدبود... ان اریدالاالاصلاح مااستطعت وماتوفیقی الا بالله واحدیکتا

استخاره با قرآن
استخاره

راز هایی از عشق

تحقیق تصحیح وتالیف : واحد یکتا

عشق یعنی اینکه باور کنیم یک دلی ارادتمند ماست..


تقدیم به عشق مشرقی ام : او که آفتاب مهرش برآستان قلبم همچنان پابرجاست  ..
 
تقدیم به عشق ..
وعشق بالی است که مارا به سویی خدا رهنمون می شود واگر چنین نباشد بی شک باید بدانیم جز هوسی بیش نخو اهد بود.
مردان آفریننده ی کار های مهم اند وزنان بوجود آورنده ی مردان ( رومن رولان)

راز اول عشق ) راز عشق در تواضع است. این صفت نشانه ی تظاهر نیست بلکه نشان دهنده ی احساس وتفکری است قوی میان دونفر که یکدیگر را دوست دارند . تواضع مانند جویبارآرامی است که چشمه ی محبت آن ها را تازه وباطراوت نگه می دارد.
راز دوم عشق ) آدم ها فقط در یک چیز مشترکند : متفاوت بودن .( رابرت زند)
راز عشق دراحترام متقابل است . احساسات متغیرند اما احترام دوطرف ثابت می ماند. اگر عقاید شریک زندگی ات با تو متفاوت است ،با احترام به نظر هایش گوش کن. احترام باعث می شود که او بتواند خودش باشد .
زمانی به حساب می آیید که دیگران را به حساب بیاورید.(مالکم . اس . فوربس)
 راز سوم عشق ) راز عشق در این است که به یکدیگر سخت نگیرید. عشقی که آزادانه هدیه نشود ،اسارت است. همیشه به هم فرصت آزادنه عاشقی کردن را بدهید.
 راز چهارم عشق ) راز عشق در این است که زندگی مشترک تان را مانند یک باغ ، با محبت تزئین کنید . بذر علاقه ها وعقیده های تازه بکار که زیبایی بروید. ضمنا فراموش نکن که باغ راباید هرس کرد ، مبادا غنچه های گل پوشیده از علف های هرزه ی عادت ها شود. برای آن که عشق همواره با طراوت بماند ، باید به آن مثل هنر ،خلاقانه نگاه کرد.
اگر دارای قلب مهربان وبخشنده نباشیم هر گز نمی توانیم عادل باشیم (دونارک)
راز پنجم عشق ) راز عشق در خوش مشربی است . شوخی با دیگران را فراموش نکن ، درضمن مراقب شوخی ها هم باش .شوخی ناپسند نکن . شوخی باید از روی حسن نیت باشد نه نیش دار.
 راز ششم عشق ) راز عشق در این است که هر روز کاری کنی که شریک زندگیت را خوشحال کند. کاری مثل دادن هدیه ای کوچک ، تحسین ،لبخندی از روی محبت . نگذارکه جویبار محبت تان از کمی باران بخشکد.
آنان که آفتاب را به زندگی دیگران هدیه وارزانی می کنند ، نمی توانند خود از آن بی نصیب باشند .(سرجیمز باره)
راز هفتم عشق ) راز عشق در این است که حقیقت اصلی عشق ، یعنی تفکر را از یاد نبری . آیا یک رابطه ی دراز مدت ، مهمتر از اختلافات کوچک وزود گذر نیست ؟
بگذار هر روز ، رویایی در دست ، عشقی در دل ودلیلی برای زندگی باشد .( کلودیا آدرین گراندی)
راز هشتم عشق ) راز عشق در این است که مانع بروز هیجانات منفی در وجودت شوی ، وصبر کنی تا خونسردی را دوباره به دست آوری.
با این که احساس ،جلوه ی الهام است ، اما شخص عصبانی نمی تواند چیزهارا با وضوح درک کند.
قلبت را آرام کن تنها به این وسیله می توانی چیزهارا همان طور که هستند دریابی .
راز نهم عشق ) راز عشق در این است که طرف مقابلت را تحسین کنی . هرگز با فرض این که خودش این چیز ها را می داند ، از تحسین کردن غافل نشو.
مشکلی پیش نخواهد آمد  اگر بارها با خلوص نیت بگویی : دوستت دارم ! گر چه احساسات بشری به قدمت نسل بشر است ، اما همواره تازه وجوان خواهند ماند .
راز دهم عشق ) راز عشق در این است که در سکوت دست یکدیگر را بگیرید . کم کم یاد می گیرید که بدون کلام رابطه برقرار کنید .
 رازی یازدهم عشق ) راز عشق در این است که به عشق ، بیش از یکدیگر احترام بگذارید ، زیرا عشق هدیه ی ازلی خداوند است .
 راز دوازدهم عشق ) راز عشق در توجه کردن به لحن صداست . برای تقویت گیرایی صدا ، باید آن را از قلب بیرون بیاوری ، سپس رهایش کنی تا بلند شود وبه سمت پیشانی برود.
تار های صوتی را آرام ورها نگه دار. اگر احیایات قلبی ات را به وسیله ی صدا بیا ن کنی ، آن صدا باعث ایجاد شادی در دیگری خواهد شد.
راز سیزدهم عشق ) راز عشق دراین است که از یکدیگر انتظارات بیجا نداشته باشید ، زیرا نقص ، همواره جزء لاینفک بشر است .
ذهنت رابر روی ارزش های متمرکز کن که شمارا به یکدیگر نزدیک تر می کند ، نه برروی مسائلی که بین شما فاصله می اندازد.
راز چهاردهم عشق ) راز عشق در این است که حس تملک را از خود دور کنی . در حقیقت هیچ کس نمی تواند مال کسی شود. شریک زندگیت را با طناب نیاز نبند. گیاه هنگامی رشد می کند که آزادانه از هوا ونور آفتاب استفاده کند.
 اعتماد کردن ،ارزش مندتراز دوست داشتن است.
راز پانزدهم عشق ) راز عشق در این است که شریک زندگیت را در چارچوبی که خودت می پسندی حبس نکنی .
عیب جویی باعث تباهی می شود. همه چیز را همان طور که هست بپذیر، تا هر دوشاد باشید. این به معنی کمک به اصلاح یا برطرف کردن اشتباهات فاحش یکدیگر با محبت وحسن نیت نیست.
قانون طلایی این است : نقاط قوت را تقویت کن ، وضعف هارا ، نه تقویت کن ونه تقبیح. هرگز سعی نکن با سوزاندن ، جلوی خونریزی را بگیری .
راز شانزدهم عشق ) راز عشق در این است که اگر عاشق ما از ما به عنوان بهترین ها وقشنگ ترین ها وعزیزترین ها یاد می کند چون مارا لایق آن دانسته است ، سعی کنیم لایق تعریف ها وزیبایی ها وشخصیت نیکی که تعریف می شویم باشیم یا از او بخواهیم ما را آن چنان که هستیم بشناسد وقبول کند.
 راز هفدهم عشق ) راز عشق در این است که هنگام سوء تفاهم ، فقط به این فکر نکنی که طرف مقابل چه طور ناراحتت کرده است . در عوض به راه حلی فکر کنی که در آینده از بروز سوءتفاهمی مثل آن جلوگیری کند.
راز هجدهم عشق ) راز عشق دراین است که هیچ کدام خود رامعلم دیگری ندانید . به عبارتی دیگر از این که می توانید از یکدیگر یاد بگیرید ، سپاس گزار باشید.
راز نوزدهم عشق ) راز عشق در این است که وقتی پیشنهادی به نظرت می رسد ، به نیاز خودت برای بیان آن فکر نکنی ، بلکه به علاقه ی دیگری به شنیدن آن فکر کنی . اگر لازم بود ، حتی ماه ها صبر کن تا آمادگی شنیدن آنچه را می خواهی بگویی ، پیدا کند.
راز بیستم عشق ) راز عشق در این است که باورها ، آرمان ها واهداف تان را با یکدیگر در میان بگذارید.
راز بیست ویکم عشق )  راز عشق درآرامش است، زیرا آرامش باعث تکامل عشق می شود. عشق ، هوای نفس واحساسات شدید نیست.
 عشق انسان ها نسبت به یکدیگر بازتابی از عشق ازلی است وخداوند آرامش کامل است .
راز بیست ودوم عشق ) راز عشق در این است که در وجود یکدیگر عاشق خدا باشید ، تا همواره برغم همه ی اشتباهات ،  تشنه ی رسیدن به کمال باشید ، چرا که بشر همواره علیرغم موانع فراوان ، سعی می کند به سمت آرمان های جاودانه حرکت کند.
ایمان به خدا ، تعهد قلبی ومهربانی وعشق می آفریند وباعث احساس خوشبختی واعتماد ورضایت از زندگی ویکدیگر می شود.
راز بیست وسوم عشق ) راز عشق در این است که محبت تان را بسط دهید تا تبدیل به عشق واقعی میان دو انسان شود. سپس آن عشقی واقعی را که دست پرورده ی پروردگاراست بسط دهید تا بشریت وکل مخلوقات را در برگیرد.
 راز بیست وچهارم عشق ) راز عشق در این است که به دیگری لذت ببخشی ولی عشق را برای لذت نخواهی ، زیرا عشق حقیقی ، هوی وهوس نیست .
 هر چه نفس قوی تر باشد ، تقاضا هایش بیشتر می شود وهرچه تقاضاهای نفس بیشتر باشند ، خودپرستی را درتوبیشتر تقویت می کنند.
عشق چهره ی واقعی خود را در ملایمت ومهربانی آشکار می کند، نه در لذت جویی .
هوس های ناپایدار را قربانی کن به پای هدف های بلند ( کاران استیونس)
راز بیست وپنجم عشق ) راز عشق در مراعات حال دیگری است . هرقدر ملاحظه ی حال دیگران را می کنی ، کسی را که دوست داری بیشتر ملاحظه کن.
راز بیست وششم عشق ) راز عشق در آن است که جاذبه های خود را با دیگری قسمت کنی.
جاذبه ، نیرویی لطیف ونافذ است که از دیگری دریافت می کنی.
این نیروتنها با بخشش رشد می کند.
 راز بیست وهفتم عشق ) راز عشق در ایجاد تنوع در زندگی است. نگذار که روزمرگی ها مثل سیم های کوک نشده ی ساز ، نغمه ی زندگی عاشقانه تان را به نوایی غم انگیز تبدیل کند.
راز بیست وهشتم عشق )
صمیمیت یکی از دلایل نبوغ است(بودلر)
 راز عشق در این است که درهر فرصتی کنار یکدیگرآرام بگیرید ، با هم باشید وافکار تان را با یکدیگر در میان بگذارید.
لازم نیست برای سرگرم شدن حتما از محرکات خارجی استفاده کنید.
قرار بگذارید که بیشتر با هم تنها باشید تا بتوانید خودتان باشید.
اگر چیزی برای آفریدن نداریدخودتان را باز بیافرینید(یونگ)
راز بیست ونهم عشق ) راز عشق در این است که بازمانه کنار بیایید. مایع عشق تان را طوری نگه دارید که بتوانید گودال هایی را که زندگی پیش پای تان می گذارد ،پر کنید.
خدایا از عشق امروزمان برای فردای مان نگه دار تا یادمان بیاوریم که عاشق بوده ایم.
راز سی ام عشق ) راز عشق در این است که به محبوب تان قدرت وآرامش بدهید واز او قدرت وآرامش دریافت کنید ، اما نه با اصرار.
راز سی ویکم عشق ) راز عشق در استواری است . در فصول مختلف زندگی  ، عشق تان را مانند کوه بلندی استوار ، مانند خاک حاصلخیزی پر ثمر ومانند آفتاب چنان در مرکزیت نگه دارید که همه ی ستارگان گسترده ی زمان وفضا به دور آن گردش کنند.
راز سی ودوم عشق ) راز عشق در این است که بیشتر با نگاه حرف بزنی ، زیرا چشم ها پنجره های روح هستند. اگر هنگام صحبت ، از نگاه استفاده کنی ، مثل آن است که پنجره هارا با پرده های زیبا بیارایی وبه خانه ، گرما ببخشی.
گاهی نگاه ها بین دوعاشق بیش از زبان ها حرف برای گفتن دارند.
راز سی وسوم عشق ) راز مهم واساسی عشق در صداقت است وبدون آن بنای خانه ی زندگی سست ولرزان خواهد بود.
صداقت باعث ایجاد اعتماد وآرامش به همدیگر می شود وعشق را می افزاید وبدبینی وخیانت را از بین می برد.
صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است(تامسن جفرسن)
بزرگ ترین جذبه ، صداقت است.
راز سی وچهارم عشق ) راز عشق درایمان است . اساسی ترین راز عشق ومهم ترین آن ، ایمان وپیوند قلبی وروحی با سرچشمه وآفر یننده ی مطلق عشق است .
خدایا متبرکم گردان تا در هر اندیشه ، کلام وعملی به تو وفادار باشم ( جی پی وسوانی )


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 89/11/13:: 3:45 عصر     |     () نظر



ثبت سفارش تایپ و ترجمه