سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأیی ات، تو را می لغزاند و در مهلکه ها سرنگون می سازد . [امام علی علیه السلام]
به دانش زندگی خوش آمدید Welcome to life knowledge
درباره



به دانش زندگی خوش آمدید    Welcome to life knowledge


واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed
این پایگاه براساس قوانین ونیازهای فطری انسان فعالیت می نمایدوهدف آن تربیت وپروش جسم وجان وارتقای آگاهی های زوج هایا کسانی است که قصدازدواج دارند -یادمان باشد 50درصدطلاق هابراثرنارضایتی جنسی می باشند-آموزش علمی روابط بین زن ومرد بی حیایی نیست -ازکاربران گرامی تقاضامی شودبراساس محدوده ی سنی وشرایط اجتماعی به مباحث موردنیاز مراجعه نمایند (ازآنجا که هیچ انسانی بی خطانیست اگر سهوا هرزمان که مطلب وتصویری مخالف قوانین سایت دراین وبلاگ گنجانده شد که منجربه فیلترشدن می شدازمدیریت پارسی بلاگ خواهش منداست به بنده اطلاع دهند تا اصلاح نمایم) یادمان نرود که درصدبیشترروابط بین زن ومردبه مسایل عاطفی واحترام ودرک متقابل هم برمی گردد ومسایل جنسی حداکثریک سوم و کمتر ازنیازهای زوجین است وبس. پس همانقدرکه در مسایل جنسی باید مهارت پیداکنیم،برای رضایت واحساس خوشبختی کنارهم بایدمهارت ها وروش های ابراز احساسات وعواطف وروانشناسی خانواده وتربیت فرزندان ودوستی ورفاقت بین زن وشوهر راهم یادبگیریم که به نظرمن در اولویت قرار دارد.چراکه بدون عاشقی ومحبت وابراز عواطف غیرجنسی قادر به ارضای سایر نیازهای مان نخواهیم بودو خوشبختی در درک وارضای کامل همه ی این نیازهای عاطفی وجنسی وحتی کاری وخانوادگی به صورت متقابل وشناخت وظایف سه گانه ی: فردی ،عمومی ومشترک ،خواهدبود... ان اریدالاالاصلاح مااستطعت وماتوفیقی الا بالله واحدیکتا

استخاره با قرآن
استخاره



چرا تشکیل خانواده مهم ولذت بخشه؟

نویسنده : واحد یکتا
دوشنبه 18 مهرماه 1390


وقتی انسان سالم به بلوغ فکری می رسه ،حس استقلال طلبی وتشکیل دادن خانواده ی خودش ،در اون قدرت می گیره ..
البته میشه علائمی رو از نشانه های آمادگی برای تشکیل خونواده ، در انسان مشاهده کرد.. که از آن جمله ، وقتی بچه های کوچولو رو می بینه دلش تنگ می شه وشاید بخنده وبهشون نگاه کنه ودلش بخواد بغل ونوازش شون کنه وببوسدشون وخودش بابا یا مامان باشه .. و هم وقتی به زوج های جوون نگاه می کنه بهشون غبطه می خوره و براشون آرزوی خوب خوب می کنه ودلش می خواد خودشم صاحب خونواده ی خودش بشه .. وبراشون تلاش کنه وعشق بورزه ومواظب شون باشه ..

لذتی که در چنین احساسی به انسان دست میده ، به آسونی قابل توضیح نیست ..


اینکه کسی رو کنارت داشته باشی که بهش عشق وزیبایی بدی ،بتونی برای شادی وآرامش وزیباییش تلاش کنی ،براش دعا کنی واز خدا همه خوبیارو براش بخوای ،همه جا میون جمع وتنهایی وسر کار وتوی ماشین وسفر ووقتی دورین از هم یا نزدیکین ، به یادش باشی ودلت براش تنگ باشه ،نسبت بهش احساس مسولیت کنی وخیلی مواظب باشی کسی یا چیزی اذیتش نکنه ویا خودت باعث رنجشش نشی ،برای زیبایی ولذت زندگی تون همه ش دنبال راه های تازه ونو باشی وهر ازچند گاهی برای بهبود وبه روز شدن وتازگی وحفظ شادابی زندگی تون ،مطالعه وتحقیق ومشاوره کنی ،برای سال های آتی وآینده تون برنامه ریزی منطقی وزیبا کنی وبرای مدیریت امور زندگی تون با هم تصمیم بگیرین وهر روز ،هرهفته ،هر10 روز ،هر ماه و یا در یک مدت معین ومشخصی برنامه ی نشستن با هم وبحث وحرف زدن در مورد مشکلات وکارها وبرنامه های زندگی مشترک تون رو داشته باشین ، با هم دعا کنین ونماز بخونین ودستای همدیگه رو درسکوت عاشقانه وصادقانه بگیرین وبا قلب هم حرف بزنید ،لذت ببرین از لبخند وآرامش همدیگه ، بتونین کسی رو که دوسش دارین کمک کنین که به آرزوهای قشنگش برسه واز شادی او شاد شین واز غم او غمگین ودر تموم لحظه های احساسی زندگی تون کنار هم وبه یاد هم باشین ..

زندگی مشترک برای کسی که عاشقانه وآگاهانه وارد اون میشه وانتخابش می کنه ، وسیله ای برای حرکت در مسیر تعالی روح واندیشه وبروز وعملی شدن استعدادهاو توانایی های بالقوه شه .. وتضمینی برای بهداشت وتعادل وحفظ سلامت روانیه .. اگه زندگی مشترک با عشق وآگاهی شکل بگیره ،می تونه مانع وعامل پیشگیری از بیماری های روحی وجسمی باشه وبنا بر تحقیقات دانش پژوهان ،کسانی که زندگی عاشقانه ای دارند هم بیشتر عمر می کنند(یعنی از حداکثر عمر تقدیری شون با سلامتی جسمی وتعادل روحی کافی بهره می برند) وهم به یک تعادل وثبات وبهروزی  روانی وخودباوری می رسند ودر نتیجه باعث خیرخواهی ونیکوکاری خواهند بود ....

زندگی در این دنیا همه ش لبخند ولذت جسمی ورفاه مادی وآسایش خاطر وبی دغدغه بودن و بی خیالی وراحتی ، نیست ، بلکه ما در هر نفس در حال امتحان وابتلای الهی هستیم وباید بپذیریم که ما انسانیم با همه کاستی ها وناتوانی های مون در کنار کرامت وتوانایی ها وبرتری های آفرینش مون ..

زندگی زیباست ای زیبا پسند ..  زنده اندیشان به زیبایی رسند

قشنگ ترین چیز های این دنیا را نمی توان با چشم سر دید یا لمس کرد بلکه باید احساس شون کرد(هلن کلر)


تازه وقتی قشنگ تره ولذت بخش تر وارزش مند تره که با شریک زندگیت سال های سال عاشقانه وصادقانه ووفادار ویکرنگ تموم سختیا وآسونیا رو کنار هم گذروندی وسرپیری هنوز توو چشمای هم گمشده ترین وغرق زیبایی ها وسیرت بی تکرارترین هم هستین که فقط می تونی این زیبایی ها وارزش هارو ازکنار هم بودن وباهم بودن وعاشقی با هم پیدا کنید..


با هم زیر برف وبارون راه برین وباعث زیبایی وآرامش هم بشین


وقتی به زندگی اون دنیا فک کنیم وبراش برنامه وبهش حس مسوولیت داشته باشیم ،
زندگی این دنیای ما زیبا ونستوه وخواستنی وپر از قشنگی ونیکویی وآرامش می شه..


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 90/7/18:: 10:17 صبح     |     () نظر

ش
شانس باروری: شانس باروری در هر سیکل قاعدگی حدودا 25 درصد است. یعنی از هر 100 زوجی که به قصد بارداری به آمیزش اقدام می کنند. تنها 25 نفر در صورت نرمال بودن همه موارد و نیز انجام آمیزش منظم بارور می شوند.

شلی کف لگن : به صدمات هر یک از بافتها و ساختمانهای کف لگن و از دست دادن استجکامشان، شلی کف لگن گفته می شود که می تواند منجر به برآمده شدن و فتق اعضای لگن به داخل کانال واژن شود.( مراجعه کنید به سیستوسل و تمرین کگل)

ف
فیبروم : نام دیگر میوم -علت میوم یا فیبروم چندان مشخص نیست این تومور از نوع تومورهای خوش خیم است که از تکثیر سلولهای لایه عضلانی رحم -میومتر - ایجاد میشود و در خانمهای سنین باروری بیشتر دیده می شد میومها به سه نوع زیر مخاطی- داخل دیواره ای و زیر سروزی تقسیم می شوند. این تومورها خطر سرطانی شدن ندارند- کمتر از 2 درصد- و در صورتی که فرد علامت چندانی نداشته باشد نیازی به مداخله نیست.اما در صورت خونریزی بیش از حد و عدم پاسخ به داروها، گاهی نیاز به عمل جراحی - کورتاز و یا حتی برداشتن رحم - هیسترکتومی می شود .

فیلاریازیس: نوعی انگل مناطق گرمسیری،که سیستم لنفاوی یا پوست را درگیر می سازد. مهمترین نشانه این بیماری، الفانتیازیس ، یا تورم شدید پوست و بافتهای زیر جلدی است که با درگیری سیستم لنفاوی همراه است. این بیماری با مشاهده نماتودها( عامل فیلاریازیس) در اسمیر خون قابل تشخیص است.

ق
قاعدگی: خون روش – خونریزی از ناحیه تناسلی که به صورت دوره ای درسنین باروری صورت می گیرد.

قرص گلوکوفاژ-متفورمین : قرص گلوکوفاژ نام دیگر متفورمین است.یک نوع داروی کاهش دهنده قند خون، این دارو میزان مقاومت به انسولین را کاهش می دهد و می تواند سطح هورمونهای مردانه آزاد را در خون شما تاحدی کاهش دهد.

ک
کاندیدیازیس : عفونت قارچی واژن -با افزایش ترشحات غلیظ و چسبنده و سوزش و خارش ناحیه واژن مشخص می شود. محیط واؤن در این بیماری اسیدی می شود.برای درمان می توانید از ترکیبات کلوتریمازول استفاده کنید. از مصرف شیرینی و شکلات بپرهیزید.

کرایو : فریز کردن که برای ترمیم زخمهای دهانه رحم و نیز در درمان زگیلهای تناسلی به کار می رود. این عمل باعث نازایی نمی شود. اما اشکال در ترمیم بافت و خطا در این عمل گاهی می تواند باعث استنوز یا چسبندگی در ناحیه دهانه رحم شود.

کورتاژ تشخیصی: D&C  این عمل، در صورت عدم پاسخ خونریزیهای غیر طبیعی رحم به درمان دارویی ویا برای رد شرایط پاتولوژیک (بیماری های بدخیم)،انجام می شود. در این روش پزشک متخصص زنان ، تحت بیهوشی عمومی از لایه داخلی رحم نمونه ‌برداری کرده و نمونه حاصل را جهت تشخیص به آزمایشگاه می‌فرستد

گ
گالاکتوره- ترشح از پستان : ترشح یکطرفه یا دوطرفه از پستان.
گاردازیل- واکسن زگیل تناسلی: 3 واکسن در فاصله 6 ماه برای دختران و زنان 9 تا 26 ساله تجویز می شود و در برابر 4 تیپ ویروسی 6-11-16 و 18 ایمنی ایجاد می کند. عارضه شناخته شده ای ندارد.

ع
عفونت قارچی واژن-کاندیدیازیس: با افزایش ترشحات غلیظ و چسبنده و سوزش و خارش ناحیه واژن مشخص می شود. محیط واژن در این بیماری اسیدی می شود.برای درمان می توانید از ترکیبات کلوتریمازول استفاده کنید. از مصرف شیرنی و شکلات بپرهیزید.

عفونت باکتریایی واژن: با افزایش ترشحات بدبو و خاکستری تا سفید بروز می کند . و به دلیل تغییرات فلور-باکتریهای مفید واژن رخ می دهد.انتقال جنسی ندارد . درمان اصلی آن مترونیدازول است.

عفونت تریکومونیایی: توسط نوعی انگل به نام تریکوموناس واژینالیس ایجاد می شود. ترشحات بدبوی خاکستری و کف آلود و فراوان تظاهر می کند. انتقال جنسی دارد.درمان همسر ضروری است. درمان اصلی آن مترونیدازول است.

ل
لاپاروسکوپی: روشی جراحی است که برای مشاهده رحم، ‌تخمدان‌ها و لولـه‏های رحمی استفاده می در این روش با ایحاد برش کوچکی در ناف دوربین جراحی وارد شکم می شود . و در صورت ضرورت با ایجاد سوراخ دیگری در زیر شکم، عمل جراحی نیز از طریق مشاهده با دوربین انجام می شود. لاپاروسکوپی با دو هدف تشخیصی (مشاهده) و درمانی (مشاهده و جراحی) بکار می‌رود.

م
مایع منی: یا سیمن مایع جنسی مرد - حاوی سلولهای جنسی مرد یا اسپرمها که در طی انزال از آلت خارج می شود سه ویژگی اصلی مایع منی تعداد اسپرمها، حرکت اسپرمها و شکل انها است که باید در محدوده طبیعی باشد تا فرد توانایی باروری داشته باشد.

میوم :علت میوم یا فیبروم چندان مشخص نیست این تومور از نوع تومورهای خوش خیم است که از تکثیر سلولهای لایه عضلانی رحم_میومتر - ایجاد میشود و در خانمهای سنین باروری بیشتر دیده می شد میومها به سه نوع زیر مخاطی- داخل دیواره ای و زیر سروزی تقسیم می شوند. این تومورها خطر سرطانی شدن ندارند- کمتر از 2 درصد- و در صورتی که فرد علامت چندانی نداشته باشد نیازی به مداخله نیست.

ن
نمونه گیری از پرزهای جفتی cvs :گرفتن نمونه از پرزهای جفتی برای برسی ناهنجاری جنینی- این آزمایش به دو روش ازطریق سرویکس ویا شکم و زیر بررسی سونوگرافی انجام می شود. این آزمایش در ماههای پایین تر یعنی حدود 9-12 هفته نیز قابل انجام است.

نقطه جی: نام این نقطه از نام گرافنبرگ، دانشمندی که مدعی کشف این نقطه در دستگاه تناسلی خانمها شد گرفته شده است. نقطه جی در یک سوم داخلی و فوقانی دیواره واژن قرار دارد و اصولا وجود آن مورد بحث است زیرا از لحاظ اناتومیک تفاوتی با سایر نقاط واژن ندارد . تحریک این نقطه در برخی خانمها با خروج مایعی شبیه به ادرار همراه است که حاوی مقادیر بیشتری از 5 فسفو دی استراز است.

و
عضوی عضلانی که بخشهای داخلی ناحیه تناسلی زن را به ناحیه خارجی متصل می کند. واژن قابلیت کشش و باز شدن دارد و افزایش سایز آن ربطی به چاقی یا لاغری ندارد.

واریکوسل: گشاد شدن غیر طبیعی وریدهای بیضه که در بند بیضه قرار دارند-واریس بیضه بیشترین علت ناباروری قابل درمان با جراحی در مردان.
واریکوسلکتومی:یک عمل جراحی تحت بی‌هوشی عمومی محدوداست که طی آن وریدهای گشاد شده غیر طبیعی بیضه، که دربندبیضه قرار دارند، برداشته می‌شود.

وازووازستومی: عمل جراحی که برای باز کردن و ترمیم لوله های اسپرم بر( وازدفران) بسته شده در طی عمل وازکتومی انجام می گیرد. زیرا حدود 5% از افرادی که وازکتومی شده‌اند بعد از عمل جراحی به دلایل متعدد تصمیم به برگشت عمل می‌گیرند. همچنین در بعضی مواقع بدنبال عمل فتق به واز(مجرای اسپرم بر) آسیب رسیده لذا وازووازوستومی ضرورت پیدا می‌کند.

واژن: لوله ای عضلانی که قسمتهای داخلی دستگاه تناسلی زنان را به بیرون وصل می کند . واژن مجرای امیزش، خروج خون و ترشحات قاعدگی و خروج جنین در طی زایمان طبیعی است. واژن به دلیل ویژگیهای عشلانی دارای خاصیت کشش و بازشدن فوق العاده می باشد. و پس از زایمان به حالت طبیعی بر می گردد.

واکسن زگیل تناسلی: گاردازیل 3 واکسن در فاصله 6 ماه برای دختران و زنان 9 تا 26 ساله تجویز می شود و در برابر 4 تیپ ویروسی 6-11-16 و 18 ایمنی ایجاد می کند. عارضه شناخته شده ای ندارد. فعلا در ایران موجود نیست.

واژینیسموس: انقباض غیر ارادی عضلات ورودی واژن که گاهی دخول را غیر ممکن می سازد. و به دو نوع اولیه وثانویه تقسیم می شود.

ویروس زگیل تناسلی –ویروسHPV : نوعی ویروس که از طریق رابطه جنسی منتقل می شود. ارتباط برخی از انواع این ویروس با سرطان دهانه رحم و مقعد اثبات شده است. همه انواع ویروسHPV سرطانزا نیستند تنها بعضی از انواع مانند انوع 16 و 18 و 31 و 56 این ویزگی را دارند از پزشکتان بخواهید تا نوع ویروس را با کشت اختصاصی برای شما مشخص کنند.با پاپ اسمیر مرتب بیماری را پیگیری کنید. و ضایعات را به وسیله کرایو- فریز کردن و یا داروی پودوفیلوکس - با مشاوره پزشک از بین ببرید در بسیاری از موارد این ضایعات- انواع غیر سرطانزا -به خوبی و به صورت خودبخود بهبود می یابند.

ه
هیدروسل: تجمع مایع در اسکروتوم یا کیسه بیضه
هیدروسلکتومی : برداشتن هیدروسل بصورت جراحی است که بدون نیاز به بستری طولانی، با بیحسی موضعی و یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود. برای این کار برشی بر روی کیسه بیضه یا پایین شکم ایجاد شده وضمن تخلیه مایع، اصلاحات لازم انجام می شود.

هیستروسکوپی: این عمل جنبه تشخیصی ودرمانی دارد. در طی این عمل ،وسیله تلسکوپ مانندی از طریق دهانه رحم وارد حفره رحم شده و بررسی مستقیم رحم از نظر وجود انواع چسبندگی‌های داخل رحم، پولیپ یا میوم و دیواره‌های رحمی امکانپذیر می شود. در طی این عمل، از بین بردن چسبندگی‌ها، برداشتن پولیپ یا فیبروم دیواره رحمی و نیز انجام بیوپسی‌های متعدد نیز در صورت لزوم، انجام می شود.

هیسترکتومی: عمل چراجی برداشتن رحم که می تواند از طریق شکم و یا از طریق واژن انجام گیرد.

هیستروسالپنگوگرافی : عکسبرداری رنگی از رحم و لوله های رحمی برای تشخیص شکل رحم و لوله ها. عکسبرداری به روش هیسترو سالپنگو گرافی که در روزهای اول پس از پایان پریود انجام می شود برای ارزیابی لوله ها، روش مناسبی است. که البته کمی با درد همراه است .

ی
یائسگی : پایان دوره باروری- توقف سیکلهای قاعدگی به مدت بیش از یکسال – سن متوسط ان 51 سال می باشد.
منبع : http://www.drmolaei.ir/


کلمات کلیدی: ازدواج، زنان، باروری


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 90/7/16:: 10:54 صبح     |     () نظر

سلام به اون دوست عزیزی که در مورد امکان تشخیص تبخال تناسلی از طریق آزمایش خون پرسیده بودند باید عرض کنم که لطفا برای دریافت پاسخ تان به سایت خانم دکتر میترا مولائی به آدرس http://drmolaei.ir/ مراجعه فرمائید ودر قسمت پرسش های پزشکی سوال تان را مطرح کنید، ایشان در اسرع وقت ممکن به شما جواب تخصصی ودقیق خواهند داد.. با تشکر از شما واحد یکتا (مدیریت وبلاگ دانش زندگی)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 90/7/16:: 10:47 صبح     |     () نظر

(درصورت عدم نمایش راست کلیک کنید و show picture یا Reload image را بزنید)
(درصورت عدم نمایش راست کلیک کنید و show picture یا Reload image را بزنید)
منبع :
http://www.ors88.blogfa.com/

 


کلمات کلیدی: داستان زندگی


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 90/7/16:: 10:38 صبح     |     () نظر
تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 شهریور 1390  | تعداد مشاهده : 2072  |    


زنان و شوهران خوشبخت، داغ دعوا را در دل دیگران به‌جای می‌گذارند و زمانی‌که با یکدیگر سر مسأله‌ی خاصی دچار اختلاف می‌شوند، در حضور دیگران با یکدیگر جنگ و نزاع نمی‌کنند اما




راه‌کارهایی برای استحکام بیش‌تر خانواده




- به همسرتان توجه کنید :
بیش‌تر مردان دوست‌دارند که از مردانگی آنان تعریف و تمجید شود. وقتی مردی تحسین شود، مایل است به‌سرعت به آن پاسخ دهد. به او بگویید که چه همسر باقدرت و خوبی دارید و از این‌که او شوهر شماست، چقدر خوشحال‌اید. به شوهرتان بگویید او را همین‌گونه که هست، دوست‌دارید و حاضر نیستید او را با هیچ مرد دیگری در دنیا عوض کنید.




- شوهرتان را بابت کارهایی که انجام می‌دهد، تحسین کنید :
به‌طورنمونه وقتی او با بچه‌ بازی می‌کند، به او بگویید بچه‌ها چقدر خوشبخت‌اند که پدری مانند تو دارند...




- همسرتان را بابت آن‌چه می‌گوید، تمجید کنید :
به‌طور نمونه اگر او شوخ‌طبع است، به او بگویید شوخ‌طبعی او را دوست‌دارید و این‌حالت، موجب احساس نشاط در شما می‌گردد. اگر او اهل ریسک‌کردن است، به او بگویید شجاعت‌اش که پای هرچه اعتقاد دارد می‌ایستد را دوست‌دارید.




- هرگز شوهرتان را با مردان دیگر فامیل قیاس نکنید :
با مقایسه‌کردن او با دیگر مردان، از میزان صمیمیتی که بین شما و شوهرتان است، می‌کاهید.




- برای خودتان ارزش قائل شوید :
به خودتان احترام بگذارید. اگر عزت‌نفس داشته باشید، دیگران نیز به شما احترام می‌گذارند. به‌خاطر کارهای مثبتی که انجام می‌دهید، خود را تشویق کنید. اگر برای خودتان ارزش قائل شوید، از نظر روحیه، خانمی شاد و سرزنده می‌گردید و از نظر شوهرتان نیز فردی سرزنده و جذاب خواهید بود.




- هدیه‌ای بدون مناسبت برایش بخرید :
با دادن هدیه‌ای مانند دسته‌گل، پخت یک شیرینی خانگی، خرید یک جلد کتاب مورد علاقه‌اش و... غافلگیرش کنید.




- اگر شاغل هستید، هیچ‌وقت استطاعت مالی خود را به رخ شوهرتان نکشید :
همیشه به‌خاطر داشته باشید که پول و درآمد برای آسایش و رفاه زندگی‌ست و نباید زندگی را فدای آن کرد؛ بنابراین اگر هم در تأمین مخارج خانواده شریک هستید، طوری رفتار کنید که شوهرتان احساس کند سکان زندگی در دستان قدرتمند خودش است زیرا مردان دوست‌دارند که حالت رهبری داشته باشند.




- وضعیت مالی دیگران را با او مقایسه نکنید :
اگر همسرتان وضعیت مالی خوبی ندارد، هیچ‌وقت به او سرکوفت نزنید و اوضاع اقتصادی دیگران را به رخ‌اش نکشید. اگر شما مرتب به او غر بزنید، موجب می‌شود که اعتمادبه‌نفس‌اش را از دست بدهد و نتواند کارهایی را انجام دهد که وضعیت مالی‌اش خوب شود.




- همسرتان را عاشق کنید :
شما باید به‌گونه‌ای با همسرتان رفتار کنید که او از روابط با شما احساس قدرتمندی، توانایی و هوش کند. به‌طورمعمول اگر مردی در کنار زنی احساس خوبی نداشته باشد، او را ترک می‌کند و به‌سراغ دیگران می‌رود.




- بر روی امواج باشید :
اگر بتوانید خود را از قید امور یکنواخت و روزمره برهانید و درپی تلاش جدیدی باشید، به‌نفع زندگی مشترک‌تان خواهد بود.




- داغ دعوا و مشاجره‌تان را به دل دیگران بگذارید :
تمام زنان و شوهران عالم با هم اختلاف دارند اما زنان و شوهران خوشبخت، داغ دعوا را در دل دیگران به‌جای می‌گذارند و زمانی‌که با یکدیگر سر مسأله‌ی خاصی دچار اختلاف می‌شوند، در حضور دیگران با یکدیگر جنگ و نزاع نمی‌کنند اما در تنهایی می‌توانید با یکدیگر بحث کنید.




- از مشاوره در مورد مشکلات‌تان با هر کسی خودداری کنید :
شما می‌توانید اختلافات‌تان را با کسانی بگویید که صلاحیت حل مسأله را دارند و از عهده‌ی چنین امری برمی‌آیند. در درجه‌ی اول بهتر است خودتان راه‌حلی پیدا کنید، در غیراین‌صورت با کارشناسان خانواده و روان‌شناسان مربوطه گفت‌وگو نمایید.




- در مورد خواستگاران قبلی خود با او صحبت نکنید :
اگر شوهرتان اولین خواستگار شما نمی‌باشد، در ارتباط با خواستگاران قبلی خود زیاد توضیح ندهید. اگر هم مایل به صحبت هستید، از ابراز علاقه و مقایسه‌ی آنان، با شوهرتان سخنی بر زبان نرانید زیرا با چنین صحبت‌هایی، او فکر می‌کند شما هنوز علاقه‌مند به خواستگاران قبلی هستید.




- زمانی‌که شوهرتان به ‌غار تنهایی می‌رود، او را راحت بگذارید :
آقایان زمانی‌که مشکلات زیادی دارند، سعی‌می‌کنند با رفتن به ‌غار تنهایی و سکوت، مسائل‌شان را حل‌کنند. بهتر است در چنین مواقعی، با آنان صحبت نکنید و آزادشان بگذارید. خودش زمانی‌که از نظر احساسی و عاطفی متعادل شد، دوباره به سراغ‌تان می‌آید و با شما صحبت می‌کند.




- به تفاوت‌های اخلاقی یکدیگر احترام بگذارید :
قضاوت‌کردن درباره‌ی دیگری، تنها به این دلیل که روش زندگی‌اش با ما تفاوت دارد، کاری نادرست است. اگر به همسرتان بگویید «مطابق میل من لباس بپوش!» و یا «چرا مانند من صحبت نمی‌کنی؟» این پیام‌ها موجب می‌شود عشقی که در ابتدای زندگی‌تان احساس می‌کردید، از بین برود.




- به اقوام و فامیل‌های شوهرتان، احترام بگذارید :
در حضور شوهرتان نکات برجسته و مثبت اقوام‌اش را بیان کنید. با اجرای این شیوه، او نیز متقابلاً یاد می‌گیرد که به فامیل و بستگان شما احترام بگذارد.




مجله شادکامی و موفقیت


کلمات کلیدی: زن، مرد، ازدواج موفق


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 90/7/14:: 4:29 عصر     |     () نظر
تاریخ نشر: شنبه 9 مهر 1390  | مشاهده : 6410  |  


10 چیزی که پسرها آرزو می کنند دخترها آن را بدانند

1- پسرها غیب گو نیستند به آنها واضح و روشن بگویید چه می خواهید.
2- پسرها عروسک خیمه شب بازی شما نیستند ؛ حسادت آنها را مقابل دوستان تان تحریک نکنید.
3- بدترین چیز برای پسرها این است که ببینند دخترها معتاد به سیگارند.
4- پسرها عاشق دخترهایی هستند که ورزشکارند و به اندام شان توجه می کنند.
5- دخترانی که نمی توانند به حققیت گوش کنند پس سئوالی نپرسند!
6- از پسرها انتظار نداشته باشید که هر چه در فیلم های رمانتیک و عاشقانه می بینید را برای شما تکرار کنند.
7- پسری که عاشق شماست ، دوست دارد تنها کسی باشد که با او حرف می زنید.
8- پسرها معمولا مهربانند و دوست دارند برای خوشحال کردن شما تلاش کنند. بهتر است این را بدانید.
9- پسرها هرکاری می کنند تا توجه دختری که دوستش دارند را به خود جذب کنند.
10- پسرها از مشاهده آشپزی دخترها به وجد می آیند!!


تهیه و ترجمه : گروه سلامت نیک صالحی

www.niksalehi.com/new

اختصاصی نیک صالحی

 

 


کلمات کلیدی: پسرها


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 90/7/14:: 4:27 عصر     |     () نظر
تاریخ نشر: دوشنبه 6 تیر 1390  | مشاهده : 5078  |  


علائم مشکلات جنسی در مردان چیست؟

نشانه های مشکلات جنسی در مردان عبارتند از:
1- فقدان میل جنسی، خیال پردازی جنسی
2- عدم توانایی برای حفظ حالت نعوظ
3- ناتوانی در رسیدن به اوج لذت جنسی با وجود تحریک های مناسب و نشانه های برانگیختگی
4- توانایی رسیدن به اوج لذت جنسی تنها پس از یک دوره طولانی
5- توانایی رسیدن به اوج لذت جنسی فقط در حین استمنا و یا رابطه جنسی دهانی
6- مشکل کنترل زمان ارگاسم و انزال به طوریکه پس از تماس به سرعت ارضاء شده و همسر خود را ناراضی ترک می کنند.
7- عدم انزال 8- نعوظ مداوم در صورت بروز مشکلات زیر به سرعت به پزشک مراجعه کنید: 1- نعوظ شما طولانی، بدون میل جنسی و بیش از چند ساعت پایدار است 2- مقاربت دردناک 3- عدم توانایی به حفظ نعوظ 4- قادر به ارگاسم نیستید 5- دچار انزال زودرس هستید 6- فاقد هر گونه میل به تماس جنسی هستید

سلامت نیوز


کلمات کلیدی: مشکلات جنسی مردان


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 90/7/14:: 4:25 عصر     |     () نظر
   1   2   3   4      >



ثبت سفارش تایپ و ترجمه