سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه ویژگی در هر که باشد ایمانش به کمال رسد : خرد، بردباری و دانش . [امام علی علیه السلام]
به دانش زندگی خوش آمدید Welcome to life knowledge
درباره



به دانش زندگی خوش آمدید    Welcome to life knowledge


واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed
این پایگاه براساس قوانین ونیازهای فطری انسان فعالیت می نمایدوهدف آن تربیت وپروش جسم وجان وارتقای آگاهی های زوج هایا کسانی است که قصدازدواج دارند -یادمان باشد 50درصدطلاق هابراثرنارضایتی جنسی می باشند-آموزش علمی روابط بین زن ومرد بی حیایی نیست -ازکاربران گرامی تقاضامی شودبراساس محدوده ی سنی وشرایط اجتماعی به مباحث موردنیاز مراجعه نمایند (ازآنجا که هیچ انسانی بی خطانیست اگر سهوا هرزمان که مطلب وتصویری مخالف قوانین سایت دراین وبلاگ گنجانده شد که منجربه فیلترشدن می شدازمدیریت پارسی بلاگ خواهش منداست به بنده اطلاع دهند تا اصلاح نمایم) یادمان نرود که درصدبیشترروابط بین زن ومردبه مسایل عاطفی واحترام ودرک متقابل هم برمی گردد ومسایل جنسی حداکثریک سوم و کمتر ازنیازهای زوجین است وبس. پس همانقدرکه در مسایل جنسی باید مهارت پیداکنیم،برای رضایت واحساس خوشبختی کنارهم بایدمهارت ها وروش های ابراز احساسات وعواطف وروانشناسی خانواده وتربیت فرزندان ودوستی ورفاقت بین زن وشوهر راهم یادبگیریم که به نظرمن در اولویت قرار دارد.چراکه بدون عاشقی ومحبت وابراز عواطف غیرجنسی قادر به ارضای سایر نیازهای مان نخواهیم بودو خوشبختی در درک وارضای کامل همه ی این نیازهای عاطفی وجنسی وحتی کاری وخانوادگی به صورت متقابل وشناخت وظایف سه گانه ی: فردی ،عمومی ومشترک ،خواهدبود... ان اریدالاالاصلاح مااستطعت وماتوفیقی الا بالله واحدیکتا

استخاره با قرآن
استخاره

خبر های زلزله و بلایای طبیعی واقعا دل هر انسانی رو به در د میاره وآدمی متاثر میشه

الهی مارو در رحمت وبخشش ومهر وعشق ومهربونیات قرار ده و خشم وقهر وعذاب وبلایا رو از ما دور کن واون چیزی رو که تاب تحملشو نداریم وموجب تألم روان ها ودرد تن هاست ، از همه مون دور کن وبه سبب گناهان واشتباهات مون برما بار نفرما

خدایا تو بخشنده ومهربون وتوانا ودانای مطلقی
الان شبکه ی خبر رو گرفته بودم وهم بی بی سی رو که هر دو معتقد بودن با وجود شدت این زلزله که در سراوان واون محدوده اومده  از دهه ی 30 شمسی تاکنون و56 سال گذشته ، چنین زمین لرزه ای نبوده ، اما به سایر دلایل نبودن تمرکز جمعیت وهم روز بودن وخارج بودن مردم وهم جنس ساختمان ها وسبک بودن شون ، تخریب ، نمی تونه وحشتناک باشه وحیلی کشنده .. خسارت جانی چندانی نداشته ..
خدارو صد هزار مرتبه شکر ..

////////////////

1392\01\27 - 5:25 PM

مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: از زمان تاسیس این موسسه (1336) تاکنون 9 زمین لرزه بزرگتر از 7 ریشتر در داخل کشور ثبت شده است.


به گزارش واحد مرکزی خبر، همچنین این موسسه اعلام کرد: زمین لرزه امروز سراوان بزرگترین زمین لرزه ای است که این موسسه در56 سال گذشته ثبت کرده است.

مشخصات برخی از زمین لرزه های بزرگتر از 7 ریشتر در داخل کشور به این شرح است:

_1341_ زمین لرزه ای به بزرگی 2ر7 ریشتر در بویین زهرا

_ 1356_ زمین لرزه ای به بزرگی 4ر7 ریشتر در طبس

_ 1360_ زمین لرزه ای به بزرگی 2ر7 ریشتر در سیرچ کرمان

_ 1369_ زمین لرزه ای به بزرگی 4ر7 ریشتر در رودبار

_ 1376 _ زمین لرزه ای به بزرگی 2ر7 ریشتر در اردکول قائن (بیرجند)

زمین لرزه ای به بزرگی 5ر7 ریشتر ساعت15و14دقیقه و17ثانیه امروز شمال سراوان در استان سیستان و بلوچستان را تکان داد.

مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: کانون این زمین لرزه در عمق95کیلومتری زمین ثبت شده و دیرش (مدت لرزش) آن40 ثانیه بوده است.

  
 
 
کد خبر:4342360
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1392 - 15:24
زلزله 7.5 ریشتری سراوان سیستان بلوچستان را در ساعت 15:14:17 لرزاند.
به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ؛"زلزله" 7.5 ریشتری سراوان سیستان بلوچستان را در ساعت 15:14:17لرزاند.

دکتر آریایی‌نژاد عضو کمیسیون بهداشت درمان مجلس با اعلام این زلزله بزرگ در 16 سال اخیر بی‌سابقه بوده است اظهار داشت: این زلزله نه تنها ایران ، بلکه بخش‌هایی از پاکستان؛ شرق عربستان و هند را به لرزه در آورده است.

وی تاکید کرد: منطقه سراوان‌ با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر به شدت آسیب دیده و نیروهای امدادی به سرعت به منطقه در حال اعزام‌اند
متاسفانه با توجه به اینکه برق و تلفن منطقه قطع شده است فعلا اطلاعات تکمیلی در این زمینه در دسترس نیست.

همچنین دکتر مسعود شکیبا در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: نیروهای اورژانس مناطق زلزله زده در منطقه حضور دارند.

وی افزود: زلزله ها بیشتر به سمت مرزها بوده به خاطر همین اقدامات ما بیشتر به سمت مرزها صورت خواهد گرفت.

شکیبا گفت: هنوز آماری از تعداد تلفات و فوتی ها اعلام نشده است.

 استاندار سیستان و بلوچستان خبرداد:

هنوز گزارشی از میزان خسارات زلزله عنوان نشده


به گفته ی استاندار سیستان و بلوچستان هنوز گزارشی از میزان خسارات احتمالی زلزله ی منطقه ی سیستان و بلوچستان به دست ما نرسیده است.

ناروئی استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص زلزله ی بیش از 5/7 ریشتری دقایقی قبل در منطقه ی سراوان گفت: این زلزله در روستاهای خاش، سوران، سراوان رخ داده که هنوز گزارشی از میزان خسارات وارد شده به دست ما نرسیده وی با بیان اینکه عمق این زلزله در 18 کیلومتری زمین بوده گفت: امیدواریم که به محض رسیدن اطلاعات آنها را به صورت موثق در رسانه ها اعلام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین خسارت در منطقه ی10 هزار نفری گشت و کوه سفید در 80 کیلومتری سراوان بوده است.

معاون پژوهشی پژوهشگاه زلزله شناسی عنوان کرد:

بزرگی زمین لرزه ی منطقه ی سراوان 7/5 ریشتر بوده است

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران: زارع معاون پژوهشی پژوهشگاه زلزله شناسی گفت: این زلزله ساعت 15:14 دقیقه با میزان بیش از 7/5 ریشتر در منتهی الیه جنوب شرقی کشور رخ داده است و 86 کیلومتر با منطقه ی شهری فاصله داشته است.

وی با بیان اینکه کانون زلزله در یک منطقه ی کم جمعیت بوده عنوان کرد: برآورد ما از بزرگی زلزله بیش از 7/5یعنی حدود 7/7 ریشتر بوده که این میزان شدت زلزله در 4 دهه ی اخیر بی سابقه بوده است در واقع این زلزله بعد از زلزله ی دزفول بالاترین میزان شدت را داشته است.



تاریخ وقوع زلزله:

سه شنبه، 27 فروردین 1392 در 15:14:17
(وقت محلی -تهران)

2013-04-16 10:44:17
(UTC)

بزرگی زلزله:

7.5

نوع بزرگی:

MW

موقعیت رومرکز زلزله: 28.04 شمالی و 62.03 شرقی
عمق: 18 کیلومتر
عدم قطعیت مکانی: 0.87+/- کیلومتر در جهت شمالی - جنوبی
1.11+/- کیلومتر در جهت شرقی - غربی
منطقه:

استان سیستان و بلوچستان

فاصله‌ها:

81 کیلومتری سراوان، سیستان و بلوچستان
83 کیلومتری خاش، سیستان و بلوچستان
85 کیلومتری سوران، سیستان و بلوچستان
1314 کیلومتری تهران، تهران

منبع:

موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران

عکس ماهواره‌ای منطقه (توسط Google maps)

زمین‌لرزه برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس را لرزاند/تخلیه ساختمان شبکه العربیه

زمین لرزه شدیدی برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را لرزاند و در عین حال رسانه های منطقه از تخلیه ساختمان شبکه العربیه از سوی کارکنان این شبکه خبر دادند.
به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه، منابع خبری با اعلام این خبر افزودند دقایقی پیش زمین لرزه در امارات متحده عربی به وقوع پیوست.
پایگاه خبری البیان امارات اعلام کرد زمین لرزه ای به شدت 8 ریشتر و به مدت نیم دقیقه شهر الفجیره در این کشور را لرزانده است و پس از این حادثه تمامی ساکنان هتل در این شهر محل اقامت خود را ترک کردند.
همچنین برخی منابع از حس شدن زمین لرزه در برخی دیگر از کشورها همچون بحرین و قطر خبر دادند.
تاکنون جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده اما برخی منابع خبری میزان این زمین لرزه را 8 ریشتر اعلام کردند.
در همین حال شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: شهروندان دبی در امارات عربی متحده احساس کردند در این امارت زلزله رخ داده است.

بزرگترین این زمین لرزه ها مربوط به محمد آباد در جنوب شرق کرمان است که صبح امروز به بزرگی سه و شش دهم ریشتر در عمق 15 کیلومتری زمین بوقوع پیوست.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ِکرمان ، مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ، وقوع این زمین لرزه ها را درکیان شهر، محمد آباد ، پاریز و یزدانشهرکرمان به ترتیب به بزرگی دو و پنج دهم ، سه و شش دهم ، دو و سه دهم و دو و سه دهم ریشتر در ساعات 8 و 20 دقیقه و 3 ثانیه / 11 و 39 دقیقه و 24 ثانیه / 12و 24 دقیقه و 14 ثانیه و 14 و 1 دقیقه و 16 ثانیه امروز ثبت کرده است.
این زمین لرزه ها خسارتی در پی نداشته اند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 92/1/27:: 4:34 عصر     |     () نظر

آموزش تصویری ماساژ صورت برای رفع چین و چروک

یکی از پرکاربردترین فواید ماساژ، پیشگیری از پیری پوست و حفظ جوانی و شادابی آن است. امروزه افراد زیادی در سراسر جهان از افراد سرشناس و مطرح مانند بازیگران و هنرمندها گرفته تا عموم مردم از تکنیک‌های…
یکی از پرکاربردترین فواید ماساژ، پیشگیری از پیری پوست و حفظ جوانی و شادابی آن است. امروزه افراد زیادی در سراسر جهان از افراد سرشناس و مطرح مانند بازیگران و هنرمندها گرفته تا عموم مردم از تکنیک‌های مختلف ماساژ درمانی برای حفظ زیبایی و نشاط خود بهره برده و به این ترتیب با کمک این تکنیک‌ها به جنگ چین و چروک‌های دوران میانسالی می‌روند.
در این جا ماساژی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بدون نیاز به فرد دیگری خودتان این تکنیک‌ها را روی عضلات و پوست صورت‌تان پیاده کنید و از اثرات مفید و شفابخش آن برای جوان‌سازی و نشاط پوست خود کمک بگیرید.
روغن زیتون را فراموش نکنید
برای شروع این ماساژ پیش از هر چیز لازم است صورت خود را از هر گونه مواد آرایشی و بهداشتی پاک کنید و سپس صورت‌تان را شسته و آن را با حوله‌ای نرم خوب خشک کنید. سپس مقداری روغن زیتون یا بادام آماده کرده و در اتاقی مناسب و آرام آماده ارائه ماساژ به عضلات صورت‌تان شوید. در این مرحله لازم است یک صندلی و میز را کنار هم قرار دهید و ظرف روغن را روی میز و در دسترس خود بگذارید تا بتوانید هنگام نیاز سرانگشتان خود را به روغن آغشته کنید.
از پیشانی شروع کنید
بهترین حالت برای ارائه این ماساژ آن است که مقابل‌تان آینه‌ای قرار داده و مستقیم در آینه به چشمان خود نگاه کنید. سپس سرانگشتان خود را به روغن آغشته کرده و آن‌ها را از خط عمودی که وسط 2 ابرو روی پیشانی قرار دارد، قرار دهید و به آرامی سرانگشتان هر 2 دست را به سمت بیرون پیشانی و شقیقه‌ها هدایت کنید. این کار را باید به آرامی انجام دهید و هر بار که آن را تکرار می‌کنید اندکی بر فشار سرانگشتان‌تان بیفزاید.
این ماساژ موجب تقویت عضلات و پوست ناحیه پیشانی شده و برای افرادی که هنگام صحبت کردن زیاد از عضلات پیشانی خود استفاده می‌کنند و روی پیشانی‌شان چین‌های افقی و عمودی زیاد است، بسیار مناسب است. این بخش را 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید.
چین ابرو را مهار کنید
حتما برای‌تان پیش آمده در گفت‌ و گو با یکی از دوستان یا آشنایان متوجه شوید که او یکی از ابروهایش را بالا می‌اندازد. این کار موجب می‌شود تا به مرور زمان چین عمیقی بالای ابروی او دیده شود. این ماساژ برای پیشگیری از بروز چین ابرو در افرادی که عادت دارند ابروی خود را بالا بیندازند بسیار مفید است. این گروه کافی است با سرانگشتان دست خود ابروها را ماساژ دهند به‌گونه‌ای که انگشت وسط آن‌ها که بلندترین انگشت محسوب می‌شود روی ابروها حرکت کرده و مابقی عضلات بالا و پایین ابرو را لمس کنند. به این ترتیب وقتی به پایان ابرو نزدیک می‌شوید با چرخشی به سمت پایین روی شقیقه‌ها را نیز لمس کرده و این کار را چند بار تکرار کنید. تکرار این ماساژ درست در جهت خواب ابرو از داخل به سمت شقیقه‌ها و در مدت زمانی 3 تا 5 دقیقه‌ای بسیار مناسب است.
پشت لب‌ها را ماساژ دهید
یکی دیگر از مناطقی که ممکن است بعد از 45 سالگی با چین و چروک‌هایی همراه شود فاصله میان لب بالایی و بینی است. این منطقه نیز از جمله مناطقی است که ممکن است در سنین کهنسالی مملو از چروک‌های عمیق و عمودی شود. برای پیشگیری از بروز چین‌های عمیق در این ناحیه بهترین روش استفاده از ماساژ فشار در این ناحیه است. برای شروع سرانگشت هر 2 انگشت سبابه را روی گودی بالای لب قرار داده و آن را به‌مدت 30 ثانیه به‌صورت ملایم فشار دهید. سپس سرانگشتان هر 2 دست را به آرامی به سمت گوشه‌های لب بکشید و آن را تا نزدیکی لاله گوشتان امتداد دهید. پیش از هر چیز فراموش نکنید که سرانگشتان‌تان را با مقدار اندکی روغن آغشته کنید.
از افتادگی عضلات لب پیشگیری کنید
افتادگی عضلات لب نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که اغلب خانم‌ها در سنین بالای 40 سالگی با آن روبه‌رو می‌شوند. این مسئله در برخی افراد به‌صورت سطحی و در برخی دیگر به‌دلیل ‌مراقبت نکردن به‌صورت خطوط عمیق مایل به پایین دیده می‌شود. برای پیشگیری از بروز این افتادگی و خطوط زیر لب و در اطراف چانه بهترین روش استفاده از ماساژ عضلات این ناحیه است. برای ماساژ کافی است با سرانگشت هر 2انگشت سبابه نقطه گودی را که روی چانه قرار دارد به‌مدت 30 ثانیه فشار دهید و پس از آن با فشار اندکی هر 2انگشت سبابه را به سمت گوشه‌های خارجی لب پایینی هدایت کرده و عضلات این ناحیه را تقویت کنید.
تقویت عضلات گونه با کف دست
برای تقویت عضلات گونه نیز راه‌حل‌های متعددی وجود دارد که یکی از آن‌ها ارائه ماساژ به عضلات این ناحیه است. برای شروع ماساژ ابتدا کف هر 2 دست را به مقدار اندکی روغن آغشته کرده و سپس آن‌ها را روی دو طرف صورت‌تان قرار دهید به‌گونه‌ای که کف هر 2 دست‌تان روی عضلات گونه قرار بگیرد. سپس کف دست‌ها از پایین گونه به سمت بالا حرکت دهید. تنها مراقب باشید که هنگام پایین آوردن کف هر 2 دست آن‌ها را از روی صورت‌تان بردارید و دوباره روی گونه‌ها قرار داده و عضلات را به سمت بالا هدایت کنید. با تکرار این ماساژ به‌مدت 3 تا 5 دقیقه می‌توانید عضلات گونه خود را تقویت کنید تا فرم و ظاهر بهتری داشته باشند.
این نقطه را 3 دقیقه فشار دهید
روی هر 2 گونه نقطه‌ای وجود دارد که ماساژ دادن آن موجب افزایش میزان نشاط و شادابی پوست بدن می‌شود. این نقطه از جمله نقاطی است که در طب سنتی چین، طب سوزنی و طب فشاری نیز از آن برای افزایش میزان نشاط و شادابی پوست استفاده می‌شود. این نقطه درست روی گونه‌ها و به موازات لاله گوش افراد به‌صورت قرینه وجود دارد. برای ماساژ این 2‌نقطه کافی است از 2 انگشت سبابه ‌خود کمک گرفته و این نقطه را برای 3 دقیقه فشاردهید. فشار دست‌تان نباید به حدی باشد که در گونه خود درد یا تغییر رنگ احساس کنید.

 

نکته
امروزه استفاده از متدها و تکنیک‌های ماساژ درمانی برای حفظ جوانی و شادابی پوست در کشورهای مختلف و توسط متخصصان و کارشناسان پوست و مو اثبات شده است. این شیوه شاید کم‌خطرترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای حفظ جوانی و نشاط در خانم‌های جوان محسوب ‌شود که امروزه در میان خانم‌های میانسال نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است، زیرا اجرای آن دردسرهای دیگر تکنیک‌ها و شیوه‌های مبارزه و مقابله با چین و چروک پوست را ندارد، عوارض داروهای شیمیایی و انواع کرم‌ها و لوسیون‌ها را به افراد تحمیل نمی‌کند و از طرفی خرج چندانی ندارد زیرا فرد می‌تواند با یادگیری برخی از ساده‌ترین اصول ماساژدرمانی به اعضای خانواده خود ماساژ ارائه دهد و این ماساژ را نیز از یکی از اعضای خانواده خود دریافت کند. این تکنیک‌ها به راحتی می‌تواند شما را از شر چین و چروک‌های سطحی و حتی برخی از چین و چروک‌های عمیقی که گذر عمر به شما تحمیل می‌کند رهایی بخشد. این تکنیک‌ها را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کرده و در اجرای آن‌ها مداومت داشته باشید.
mihansky


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 92/1/25:: 11:31 صبح     |     () نظر

هی تو کمی نزدیکتر بیا ،
اما چیزی نگو
بگذار فقط ،
بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

حرفهای زیادی بلد نیستم …
من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید …
از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی !

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !
خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم
تنها یک جمله!
هنوزم دوستت دارم

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همینطوره !

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟! نمی دانم !
همین اندازه می دانم که صدای پای خداست !
شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم !

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

ناسپاس از عشق پاکت نیستم
من که عمری با خیالت زیستم
دوستت دارم به جان تو قسم
روی حرفم تا ابد می ایستم!

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

از دور دوستت داشتم !
بی هیچ عطری
آغوشی
نگاهی
یا حتی بوسه ای
تنها دوستت داشتم …
اما حالا اگه دور شی …
چه کنم با اینهمه دلبستگی ؟؟ …

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

قبل از اینکه به کسی بگی دوستت دارم
خوب فکراتو بکن
شاید چراغی در دلش روشن کنی
که خاموش کردنش به خاموش شدن او بیانجامد…

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی




نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 92/1/21:: 5:13 عصر     |     () نظر

یه خبر خوب برای خانم های محترم !:

پس از حادثه جنجال برانگیز و دلخراش مرگ دختر دانشجوی هندی که در پی تجاوز گروهی در دسامبر سال گذشته میلادی (2012) در دهلی نو، پایتخت هندوستان رخ داد، وسایل شخصی بسیاری برای حفاظت و مراقبت از زنان در برابر اقدام وحشیانه تجاوز جنسی طراحی شد اما هیچ یک به اندازه «پوشاک ضد تجاوز» عجیب نبودند.

به گزارش ایسنا سه دانشجوی مهندسی دانشگاه «تامیل نادو» در هندوستان یک پوشاک محافظ در برابر تجاوز جنسی طراحی کردند که این پوشاک می‌تواند شوک الکتریکی با قدرت 3800 کیلوولت به بدن مهاجم وارد کند و نیروی حاصل از این شوک با قدرت یک باتوم برقی برابری می‌کند.

ZedTajavoz[WwW.Kamyab.IR]

این پوشاک همچنین به یک دستگاه ردیاب جی پی اس مجهز است که می‌تواند موقعیت مکانی صاحب آن را نشان دهد. همچنین پوشاک محافظ می‌تواند در هنگام مورد تجاوز واقع شدن، پیامک هشدار به پلیس و خانواده صاحب آن ارسال کند.

در پشت این لباس نیز یک عایق محافظ برای حفاظت از صاحب آن در مقابل برق‌گرفتگی وجود دارد.

به گزارش یسکاوری، این پوشاک دارای چندین حسگر و صفحه‌مدار است که وقتی این حسگرها متوجه اعمال نیروی غیرمعمول شوند، فرد مهاجم را 82 بار دچار شوک الکتریکی می‌کنند.


کلمات کلیدی: زندگی، دختر، پسر، تجاوز، پوشاک


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 92/1/21:: 5:9 عصر     |     () نظر

روز سیزده به در  که یه نوع بدرقه ی نوروز وسال تازه ست ، لازمه که روز آشتی با طبیعت هم باشه و یه روز شاد وجشن وسور وسرور مشترک بین تموم مااقوام ایرانیه ..

به نظر من می تونه یه روز باشه واسه آزمونی سخت لذت بخش وهم سخت مهم برای مردم که میزان شخصیت و باورهاشونو عملا نشون بدهن..

ازهمون دقایق اولیه ی تدارک سفر سیزده تا وقتی که میرسیم خونه ..

از رعایت بهداشت فردی وگروهی و رفتار وبرخورد با طبیعت و محیط زیست ..




خوش به حال اونایی که آخر کاری توی سیزده به در ، ازشون  زباله ای روی چمنا وتوی روخونه ها واکوسیستم به جا نمونه وبا خودشون چن پاکت بزرگ برای جمع آوری زباله های ناخواسته شون می برن و بعد اون زباله هارو توی سطل های بازیافت وزباله میندازن!

خوش به حال شون چون این رفتار شون نشون از شخصیت پخته ورشد کرده وبالنده ونیکو ودانا وخیر خواهشون داره و مسلما هر تأثیر هر رفتاری ب خود شخص وخونواده بر می گرده چ از نظر روانی وچه از نظر سلامتی ، با این توضیح که رعایت نکردن سایر حقوق انسانی وسایر جانداران ومحیط زیست ، در نهایت به جامعه بر می گرده و دامنگیر بی گناه هم میشه ..


درست مثل پساب سایر کارخونه جات وتولیدی ها وسموم کشاورزی ، که وارد آب روخودنه ها واکوسیستم میشن وبه تموم جانداران آسیب جدی می رسونه ن...

پس بیایم با رعایت نکات ایمینی و بهداشتی ، روز خوب وپر منفعتی رو برای خودمون وخوانواده هامون ودر دراز مدت برای کل جامعه ، بسازیم!

مطمئنا تک تک ما انسان های بالغ وعاقل مسوول رفتارمون هستیم!

نیز بزرگتر ها در تربیت واموزش وپرورش بچه ها وکوچیک تر ها مسوولیت سنگینی به عهده شونه!



وقتی سبزه ها وماهیای قرمز ورنگی تونو با خودتون می برین که توی سیزده بدر کنارتون باشه ، چقدر کار قشنگیه که سبزه هارو اگر نمی خواین برگردونین خونه به جای انداختن توی رودخونه وآب های شرب ، توی توی خشکی بنشونین یا پراکنده کنین وماهیارو هرگز به آب نندازین چون جیوه ی فراوان این نوع ماهیا موجب مسمومیت آب ودر نتیجه سایر بیماری های خطر ناک میشه !



اگه از من بپرسین اصلا استفاده از ماهی رو برای زیبایی توصیه نمی کنم چون بخصوص این نوع ماهیا ، سرشار جیوه هستن وهم بعدا باهاشون مشکل پیدا می کنیم وبه هر حال جاندارن ومامسوولشونیم ..

اصولا ورودشون از چین یا پرورششون در ایران ، اشتباه بزرگی بوده وهست ..

را ه های نشاط وشادکامی بسیار دیگری هست که خودمون باید پیداشون کنیم ..




 این روز می تونه یه اردوی کوچیک باشه واسه خونواده ها برای آموزش بچه ها برای رفتار درست با طبیعت وزباله های ناخواسته !


ایشالا این رسومات قشنگ ایرونی برای همه مون پر از شادی ونشاط وزیبایی وآرامش وکوله باری از تجربیات وآموخته هاودانایی وبهروزی وشیرین کامی باشه!

 

 

اینم چن اس ام اس وپیام قشنگ واسه این روزا :

امیدوارم با جمع کردن هفت سین نوروزی

قرآنش نگهدارتان، آینه اش روشنایی زندگیتان

سکه اش برکت عمرتان،سبزیش طراوت و شادابی دلتان

ماهی اش شوق ادامه زندگیتان را به شما هدیه دهد

سیزده بدر مبارک . . .
//////////////////////////

بهار رسید

و هوا پر شده ست از “دوستت دارم”هایی که برایت به دست باد سپرده ام…

مبادا پنجره ات بسته باشد..!

عیدت مبارک
/////////////////////

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر

من خودم سیزدهم کز همه عالم بدرم . . .
////////////////////////

من که بختم مثل پر زاغ سفیده ….

ولی برا اطمینان و پشت گرمی …

خواهر و مادر هر چی چمن بود به هم پیوند میدم

باشد که مقبول افتد

( رویا پردازی های یه دختر دم بخت )
//////////////////////////////////////

با آرزوی داشتن 13 بدری شاد و مفرح و رسیدن به مراد دلتون

به دلیل عدم تناسب وسعت مراتع کشور با  آمار مجردها،

عاجزانه از متاهلین گرامی تقاضامندیم از گره زدن سبزه ها جدا” خودداری فرمایند.
///////////////////////////////////

ضمن عرض تبریک سال نو و عرض تسلیت به مناسبت

فرا رسیدن دوباره مراسم گره زنی !

امسال روی مدل 2 گره کار کن ! ببینیم چی میشه !
/////////////////////////////////

نمی دانم آرزویت چیست!

اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری

و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره می زنم.

?(سیزده بدر، روز آرزوهایت باد

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

سیزدتون بدر،

دشمناتون دربدر،

رفقاتون گل به سر،

خوشیهاتون صد برابر.
/////////////////////////

سبزه رو از سفره بگیر / ماهی را با خودت بیار

وقتشه بیرون بزنیم / سیزدهمین روز بهار

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 92/1/12:: 11:16 صبح     |     () نظر






کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 92/1/10:: 12:55 عصر     |     () نظر





کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 92/1/10:: 12:47 عصر     |     () نظر
   1   2      >



ثبت سفارش تایپ و ترجمه