سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر [شمار] برادران خود بیفزایید ؛ زیرا هرمؤمنی را در روز قیامت، شفاعتی است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
به دانش زندگی خوش آمدید Welcome to life knowledge
درباره



به دانش زندگی خوش آمدید    Welcome to life knowledge


واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed
این پایگاه براساس قوانین ونیازهای فطری انسان فعالیت می نمایدوهدف آن تربیت وپروش جسم وجان وارتقای آگاهی های زوج هایا کسانی است که قصدازدواج دارند -یادمان باشد 50درصدطلاق هابراثرنارضایتی جنسی می باشند-آموزش علمی روابط بین زن ومرد بی حیایی نیست -ازکاربران گرامی تقاضامی شودبراساس محدوده ی سنی وشرایط اجتماعی به مباحث موردنیاز مراجعه نمایند (ازآنجا که هیچ انسانی بی خطانیست اگر سهوا هرزمان که مطلب وتصویری مخالف قوانین سایت دراین وبلاگ گنجانده شد که منجربه فیلترشدن می شدازمدیریت پارسی بلاگ خواهش منداست به بنده اطلاع دهند تا اصلاح نمایم) یادمان نرود که درصدبیشترروابط بین زن ومردبه مسایل عاطفی واحترام ودرک متقابل هم برمی گردد ومسایل جنسی حداکثریک سوم و کمتر ازنیازهای زوجین است وبس. پس همانقدرکه در مسایل جنسی باید مهارت پیداکنیم،برای رضایت واحساس خوشبختی کنارهم بایدمهارت ها وروش های ابراز احساسات وعواطف وروانشناسی خانواده وتربیت فرزندان ودوستی ورفاقت بین زن وشوهر راهم یادبگیریم که به نظرمن در اولویت قرار دارد.چراکه بدون عاشقی ومحبت وابراز عواطف غیرجنسی قادر به ارضای سایر نیازهای مان نخواهیم بودو خوشبختی در درک وارضای کامل همه ی این نیازهای عاطفی وجنسی وحتی کاری وخانوادگی به صورت متقابل وشناخت وظایف سه گانه ی: فردی ،عمومی ومشترک ،خواهدبود... ان اریدالاالاصلاح مااستطعت وماتوفیقی الا بالله واحدیکتا

استخاره با قرآن
استخاره

خبر های زلزله و بلایای طبیعی واقعا دل هر انسانی رو به در د میاره وآدمی متاثر میشه

الهی مارو در رحمت وبخشش ومهر وعشق ومهربونیات قرار ده و خشم وقهر وعذاب وبلایا رو از ما دور کن واون چیزی رو که تاب تحملشو نداریم وموجب تألم روان ها ودرد تن هاست ، از همه مون دور کن وبه سبب گناهان واشتباهات مون برما بار نفرما

خدایا تو بخشنده ومهربون وتوانا ودانای مطلقی
الان شبکه ی خبر رو گرفته بودم وهم بی بی سی رو که هر دو معتقد بودن با وجود شدت این زلزله که در سراوان واون محدوده اومده  از دهه ی 30 شمسی تاکنون و56 سال گذشته ، چنین زمین لرزه ای نبوده ، اما به سایر دلایل نبودن تمرکز جمعیت وهم روز بودن وخارج بودن مردم وهم جنس ساختمان ها وسبک بودن شون ، تخریب ، نمی تونه وحشتناک باشه وحیلی کشنده .. خسارت جانی چندانی نداشته ..
خدارو صد هزار مرتبه شکر ..

////////////////

1392\01\27 - 5:25 PM

مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: از زمان تاسیس این موسسه (1336) تاکنون 9 زمین لرزه بزرگتر از 7 ریشتر در داخل کشور ثبت شده است.


به گزارش واحد مرکزی خبر، همچنین این موسسه اعلام کرد: زمین لرزه امروز سراوان بزرگترین زمین لرزه ای است که این موسسه در56 سال گذشته ثبت کرده است.

مشخصات برخی از زمین لرزه های بزرگتر از 7 ریشتر در داخل کشور به این شرح است:

_1341_ زمین لرزه ای به بزرگی 2ر7 ریشتر در بویین زهرا

_ 1356_ زمین لرزه ای به بزرگی 4ر7 ریشتر در طبس

_ 1360_ زمین لرزه ای به بزرگی 2ر7 ریشتر در سیرچ کرمان

_ 1369_ زمین لرزه ای به بزرگی 4ر7 ریشتر در رودبار

_ 1376 _ زمین لرزه ای به بزرگی 2ر7 ریشتر در اردکول قائن (بیرجند)

زمین لرزه ای به بزرگی 5ر7 ریشتر ساعت15و14دقیقه و17ثانیه امروز شمال سراوان در استان سیستان و بلوچستان را تکان داد.

مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: کانون این زمین لرزه در عمق95کیلومتری زمین ثبت شده و دیرش (مدت لرزش) آن40 ثانیه بوده است.

  
 
 
کد خبر:4342360
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1392 - 15:24
زلزله 7.5 ریشتری سراوان سیستان بلوچستان را در ساعت 15:14:17 لرزاند.
به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ؛"زلزله" 7.5 ریشتری سراوان سیستان بلوچستان را در ساعت 15:14:17لرزاند.

دکتر آریایی‌نژاد عضو کمیسیون بهداشت درمان مجلس با اعلام این زلزله بزرگ در 16 سال اخیر بی‌سابقه بوده است اظهار داشت: این زلزله نه تنها ایران ، بلکه بخش‌هایی از پاکستان؛ شرق عربستان و هند را به لرزه در آورده است.

وی تاکید کرد: منطقه سراوان‌ با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر به شدت آسیب دیده و نیروهای امدادی به سرعت به منطقه در حال اعزام‌اند
متاسفانه با توجه به اینکه برق و تلفن منطقه قطع شده است فعلا اطلاعات تکمیلی در این زمینه در دسترس نیست.

همچنین دکتر مسعود شکیبا در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: نیروهای اورژانس مناطق زلزله زده در منطقه حضور دارند.

وی افزود: زلزله ها بیشتر به سمت مرزها بوده به خاطر همین اقدامات ما بیشتر به سمت مرزها صورت خواهد گرفت.

شکیبا گفت: هنوز آماری از تعداد تلفات و فوتی ها اعلام نشده است.

 استاندار سیستان و بلوچستان خبرداد:

هنوز گزارشی از میزان خسارات زلزله عنوان نشده


به گفته ی استاندار سیستان و بلوچستان هنوز گزارشی از میزان خسارات احتمالی زلزله ی منطقه ی سیستان و بلوچستان به دست ما نرسیده است.

ناروئی استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص زلزله ی بیش از 5/7 ریشتری دقایقی قبل در منطقه ی سراوان گفت: این زلزله در روستاهای خاش، سوران، سراوان رخ داده که هنوز گزارشی از میزان خسارات وارد شده به دست ما نرسیده وی با بیان اینکه عمق این زلزله در 18 کیلومتری زمین بوده گفت: امیدواریم که به محض رسیدن اطلاعات آنها را به صورت موثق در رسانه ها اعلام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین خسارت در منطقه ی10 هزار نفری گشت و کوه سفید در 80 کیلومتری سراوان بوده است.

معاون پژوهشی پژوهشگاه زلزله شناسی عنوان کرد:

بزرگی زمین لرزه ی منطقه ی سراوان 7/5 ریشتر بوده است

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران: زارع معاون پژوهشی پژوهشگاه زلزله شناسی گفت: این زلزله ساعت 15:14 دقیقه با میزان بیش از 7/5 ریشتر در منتهی الیه جنوب شرقی کشور رخ داده است و 86 کیلومتر با منطقه ی شهری فاصله داشته است.

وی با بیان اینکه کانون زلزله در یک منطقه ی کم جمعیت بوده عنوان کرد: برآورد ما از بزرگی زلزله بیش از 7/5یعنی حدود 7/7 ریشتر بوده که این میزان شدت زلزله در 4 دهه ی اخیر بی سابقه بوده است در واقع این زلزله بعد از زلزله ی دزفول بالاترین میزان شدت را داشته است.



تاریخ وقوع زلزله:

سه شنبه، 27 فروردین 1392 در 15:14:17
(وقت محلی -تهران)

2013-04-16 10:44:17
(UTC)

بزرگی زلزله:

7.5

نوع بزرگی:

MW

موقعیت رومرکز زلزله: 28.04 شمالی و 62.03 شرقی
عمق: 18 کیلومتر
عدم قطعیت مکانی: 0.87+/- کیلومتر در جهت شمالی - جنوبی
1.11+/- کیلومتر در جهت شرقی - غربی
منطقه:

استان سیستان و بلوچستان

فاصله‌ها:

81 کیلومتری سراوان، سیستان و بلوچستان
83 کیلومتری خاش، سیستان و بلوچستان
85 کیلومتری سوران، سیستان و بلوچستان
1314 کیلومتری تهران، تهران

منبع:

موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران

عکس ماهواره‌ای منطقه (توسط Google maps)

زمین‌لرزه برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس را لرزاند/تخلیه ساختمان شبکه العربیه

زمین لرزه شدیدی برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را لرزاند و در عین حال رسانه های منطقه از تخلیه ساختمان شبکه العربیه از سوی کارکنان این شبکه خبر دادند.
به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه، منابع خبری با اعلام این خبر افزودند دقایقی پیش زمین لرزه در امارات متحده عربی به وقوع پیوست.
پایگاه خبری البیان امارات اعلام کرد زمین لرزه ای به شدت 8 ریشتر و به مدت نیم دقیقه شهر الفجیره در این کشور را لرزانده است و پس از این حادثه تمامی ساکنان هتل در این شهر محل اقامت خود را ترک کردند.
همچنین برخی منابع از حس شدن زمین لرزه در برخی دیگر از کشورها همچون بحرین و قطر خبر دادند.
تاکنون جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده اما برخی منابع خبری میزان این زمین لرزه را 8 ریشتر اعلام کردند.
در همین حال شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: شهروندان دبی در امارات عربی متحده احساس کردند در این امارت زلزله رخ داده است.

بزرگترین این زمین لرزه ها مربوط به محمد آباد در جنوب شرق کرمان است که صبح امروز به بزرگی سه و شش دهم ریشتر در عمق 15 کیلومتری زمین بوقوع پیوست.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ِکرمان ، مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ، وقوع این زمین لرزه ها را درکیان شهر، محمد آباد ، پاریز و یزدانشهرکرمان به ترتیب به بزرگی دو و پنج دهم ، سه و شش دهم ، دو و سه دهم و دو و سه دهم ریشتر در ساعات 8 و 20 دقیقه و 3 ثانیه / 11 و 39 دقیقه و 24 ثانیه / 12و 24 دقیقه و 14 ثانیه و 14 و 1 دقیقه و 16 ثانیه امروز ثبت کرده است.
این زمین لرزه ها خسارتی در پی نداشته اند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 92/1/27:: 4:34 عصر     |     () نظر



ثبت سفارش تایپ و ترجمه