سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ما تکیه گاه میان راهیم . آن که از پس آمد به ما رسد ، و آن که پیش تاخته به ما بازگردد . [نهج البلاغه]
به دانش زندگی خوش آمدید Welcome to life knowledge
درباره



به دانش زندگی خوش آمدید    Welcome to life knowledge


واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed
این پایگاه براساس قوانین ونیازهای فطری انسان فعالیت می نمایدوهدف آن تربیت وپروش جسم وجان وارتقای آگاهی های زوج هایا کسانی است که قصدازدواج دارند -یادمان باشد 50درصدطلاق هابراثرنارضایتی جنسی می باشند-آموزش علمی روابط بین زن ومرد بی حیایی نیست -ازکاربران گرامی تقاضامی شودبراساس محدوده ی سنی وشرایط اجتماعی به مباحث موردنیاز مراجعه نمایند (ازآنجا که هیچ انسانی بی خطانیست اگر سهوا هرزمان که مطلب وتصویری مخالف قوانین سایت دراین وبلاگ گنجانده شد که منجربه فیلترشدن می شدازمدیریت پارسی بلاگ خواهش منداست به بنده اطلاع دهند تا اصلاح نمایم) یادمان نرود که درصدبیشترروابط بین زن ومردبه مسایل عاطفی واحترام ودرک متقابل هم برمی گردد ومسایل جنسی حداکثریک سوم و کمتر ازنیازهای زوجین است وبس. پس همانقدرکه در مسایل جنسی باید مهارت پیداکنیم،برای رضایت واحساس خوشبختی کنارهم بایدمهارت ها وروش های ابراز احساسات وعواطف وروانشناسی خانواده وتربیت فرزندان ودوستی ورفاقت بین زن وشوهر راهم یادبگیریم که به نظرمن در اولویت قرار دارد.چراکه بدون عاشقی ومحبت وابراز عواطف غیرجنسی قادر به ارضای سایر نیازهای مان نخواهیم بودو خوشبختی در درک وارضای کامل همه ی این نیازهای عاطفی وجنسی وحتی کاری وخانوادگی به صورت متقابل وشناخت وظایف سه گانه ی: فردی ،عمومی ومشترک ،خواهدبود... ان اریدالاالاصلاح مااستطعت وماتوفیقی الا بالله واحدیکتا

استخاره با قرآن
استخاره

تست خودشناسی در روابط
تهیه وتنظیم واحد یکتا(احسان)



این آزمون حاوی 10 نشانه ی خطر است که به شما در شناسایی قربانیان عشق کمک می کند وکمک می کند روابط تون رو اصلاح کنید به نفع عشق ..

آزمون را می توانید بر اساس رابطه ای که هم اکنون دارید ویا روابط گذشته ی خود ویا روابط تان با دیگران به طور عموم پاسخ دهید.
اما همه ی سوالات رو با صداقت جواب بدین تا به راز خود پی ببرین چون قراره اصلاح کنیم به نفع خوشبختی خودتون!

( به بارها وبارها صفر امتیاز به اغلب 4 امتیاز به گاه گاه 8 امتیاز وبه بندرت 10 امتیاز بدهید!)

1- احسا می کنید می باسیت دور وبر همسر یا نامزدتان پاورچین پاورچین راه بروید ، تا مبادا اورا ناراحت کنید؟
2- احساس می کنید نامزد یا همسرتان باشما با احترام رفتار نمی کند؟
3- در محل کار ویا هنگامی که با  دوستان خود هستید با اعتماد به نفس واز موضع قدرت بیشتری برخورد می کنید؟
4- از این که پس خوراند منفی به همسر/نامزدتان بدهید ، احساس امنیت وراحتی نمی کنید؟
5- از این که نیاز ها وخواسته های تان را از نامزد/همسرتان مطالبه کنید ف مردد هستید وبعضی اوقات نگرانید که مبادا بیش از حد محتاج جلوه کنید؟
6- احساس می کنید رفتار نامزد/همسرتان باشما ،به مراتب بدتر از رفتار شما با اونه؟
7- هنگامی که نامزد/همسرتان رفتار مهربانانه ای با شما ندارد ، به امید جلب محبتش تلاش می کنید تا هرچه بیشتر با او مهربان باشید؟
8- احساس می کنید برای این که به همسر/نامزدتان نشان دهید که از عشق ، محبت ،آزادی وبرابری سهمی دارید ، می بایست برای این کار خیلی تلاش کنید تا اورا متقاعد کنید؟
9- غالبا مجبورید در مورد رفتار همسرتان ویااوضاع وشرایط زندگی خود ، برای دیگران عذر وبهانه بیاورید واز هر رفتار او دفاع کنید؟
10- به خاطر دست کم گرفتن وزیر پا نهادن عزت خود در مقابل همسر/نامزدتان ، غالبا از دست خودتان عصبانی می شوید ، گرچه به خودتان قول داده بودید هرگز چنین رفتاری نکنید ، اما هم چنان اجازه می دهیدبا عشق ومحبت کمتر از آن چه که به راستی استحقاقش را دارید، با شما رفتار شود؟

وحالا جواب تست

 80--100 :  به شما تبریک می گوییم ، شما در رابطه ی خود از موضعی برابر همسر/نامزد تان برخوردارید وهرگز آن چه وآن که هستید را به خاطر عشق بیشتر فدا نکنید. به منظور جلوگیری از بروز مشکلاتی در مواردی که امتیاز کمتری گرفته اید

60--79 : شما یک قربانی عشق هستید اما نه با مشکل جدی وحاد ، اما در بسیاری از موارد در روابط خود از موضع ضعف برخورد می کنید .
توجه داشته باشید که ترس از دست دادن وتایید نشدن ، شمارا از درخواست آن چه که استحقاقش را دارید ، باز می دارد . سعی کنید در راستای عشق ورزیدن با  خودتان کار کنید و حق خودرا کمتر زیر پا بگذارید.

40--59 اخطار : چ بخواهید وچ نخواهید اعتراف کنید در روابط خود ، یک قربانی عشق هستید زیرا اجازه می دهید با شما بد رفتاری کنند. به منظور احقاق حق خود در مقابل همسرتان نمی ایستید . چنان در فداکردن برای عشق بیشتر ، متخصص شده اید که دیگر ازیاد برده اید راحت بودن کنار شریک زندگی تان ، به چ معناست وچگونه احساسی می باشد .

39- اورژانس : شما یک قربانی عشق حرفه ای هستید. احتمالا نسبت به خود از احترام شخصی بسیار ناچیزی برخوردار هستید ویا اصلا ندارید. با توجه به رفتار های بسیار بدی که توسط همراه زندگی شما با شما می شود ، می توان گفت که اعتماد به نفس شما نیز پایین است.
مادامی که خودتان را دوست ندارید ، انتظار نداشته باشید به شما عشق بورزند. وقت آن رسیده که برخیزید ومانند یک انسان قوی باشید نه مانند یک پادری! باید همین الان اقدامی صورت گیرد!


از کسی که یکی یا تعدادی از شخصیت ها ورفتار مذکور را دارد فرار نکنیم واورا ترد نکنیم ، سعی کنیم به هم کمک کنیم واگه دیدیم طرفمون یکی از موارد منفی مورد اشاره وسایر نکات منفی رو داره در رفتار وشخصیتش ،چون دوسش د اریم ، در تنهایی بهش تذکر دوستانه با عشق ومهربونی بدیم وبهش دلخوشی بدیم که کنارشیم وتنها نیس تا خودشو اصلاح کنه!

 ممنونم از صبر وحوصله ی همه ی شما عزیزان وگرامیان .. تا درودی دیگر ، سلام ودوصد بدرود!
                                                                                                                      واحد یکتا(احسان= هاوری)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 91/8/13:: 11:8 صبح     |     () نظر



ثبت سفارش تایپ و ترجمه