سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که گناه بر او دست یافت روى پیروزى ندید ، و آن که بدى بر وى چیره گشت مغلوب گردید . [نهج البلاغه]
به دانش زندگی خوش آمدید Welcome to life knowledge
درباره



به دانش زندگی خوش آمدید    Welcome to life knowledge


واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed
این پایگاه براساس قوانین ونیازهای فطری انسان فعالیت می نمایدوهدف آن تربیت وپروش جسم وجان وارتقای آگاهی های زوج هایا کسانی است که قصدازدواج دارند -یادمان باشد 50درصدطلاق هابراثرنارضایتی جنسی می باشند-آموزش علمی روابط بین زن ومرد بی حیایی نیست -ازکاربران گرامی تقاضامی شودبراساس محدوده ی سنی وشرایط اجتماعی به مباحث موردنیاز مراجعه نمایند (ازآنجا که هیچ انسانی بی خطانیست اگر سهوا هرزمان که مطلب وتصویری مخالف قوانین سایت دراین وبلاگ گنجانده شد که منجربه فیلترشدن می شدازمدیریت پارسی بلاگ خواهش منداست به بنده اطلاع دهند تا اصلاح نمایم) یادمان نرود که درصدبیشترروابط بین زن ومردبه مسایل عاطفی واحترام ودرک متقابل هم برمی گردد ومسایل جنسی حداکثریک سوم و کمتر ازنیازهای زوجین است وبس. پس همانقدرکه در مسایل جنسی باید مهارت پیداکنیم،برای رضایت واحساس خوشبختی کنارهم بایدمهارت ها وروش های ابراز احساسات وعواطف وروانشناسی خانواده وتربیت فرزندان ودوستی ورفاقت بین زن وشوهر راهم یادبگیریم که به نظرمن در اولویت قرار دارد.چراکه بدون عاشقی ومحبت وابراز عواطف غیرجنسی قادر به ارضای سایر نیازهای مان نخواهیم بودو خوشبختی در درک وارضای کامل همه ی این نیازهای عاطفی وجنسی وحتی کاری وخانوادگی به صورت متقابل وشناخت وظایف سه گانه ی: فردی ،عمومی ومشترک ،خواهدبود... ان اریدالاالاصلاح مااستطعت وماتوفیقی الا بالله واحدیکتا

استخاره با قرآن
استخاره

تهران / واحد مرکزی خبر / علمی 1391/11/28
00:01:14.19
برخورد شهاب سنگ غول پیکر به شهر چلیابینسک واقع در منطقه اورال روسیه خسارات و زخمی های زیادی برجا گذاشت.
به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، ساکنان شهر چلیابینسک روز جمعه درحالی که عازم محل کار خود بودند با شیئی نورانی در آسمان مواجه شدند که بلافاصله پس از آن صدای انفجار مهیبی شنیده شد. برخورد شهاب سنگ به زمین و انفجار مهیب پس از آن باعث شکسته شدن شیشه های زیادی در منطقه شد. هزار و صد و پنجاه نفر بر اثر اصابت خرده شیشه زخمی شده اند.
یکی از شاهدان گفت :« ناگهان میدان شهر با نزدیک شدن شیئی قوی، به مدت دو تا سه ثانیه نورانی شد و بعد انفجار رخ داد. »
یکی دیگر از شاهدان گفت :« چیزی شبیه یک گلوله آتش تقریبا ما را کور می کرد. گرمای آن بسیار شدید بود.»
دست کم دویست کودک به علت اصابت خرده شیشه زخمی شده اند. پنجاه نفر نیز در پی شدت جراحات بستری و حدود سه هزار ساختمان در چلیابینسک متحمل خسارت شده اند.
بخشی از این شهاب سنگ در دریاچه چبارکول فرود آمد. برخورد آن گودالی به قطر شش متر در یخهای این دریاچه ایجاد کرده است.
00:02:25.22
////////////////////

 


بی بی سی/

برخورد یک شهاب‌سنگ به زمین در روسیه چندین زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش جام حوادث به نقل از بی بی سی انگلیس، منابع خبری روسیه گزارش کردند که برخورد یک شهاب‌سنگ بزرگ به زمین در منطقه اورال واقع در مرکز روسیه، دست کم 400 نفر را زخمی کرده و به تعدادی ساختمان آسیب رسانده است.

 

شاهدان عینی برخورد شهاب‌سنگ را به سقوط هواپیمایی ده برابر هواپیماهای معمولی تشبیه کرده اند.برخورد یک شهاب‌سنگ به زمین در روسیه چندین زخمی برجای گذاشته است.

روز جمعه 27 بهمن (15 فوریه) منابع خبری روسیه گزارش کردند که برخورد یک شهاب‌سنگ بزرگ به زمین در منطقه اورال واقع در مرکز روسیه، بیش از نهصد نفر را زخمی کرده و به تعدادی ساختمان آسیب رسانده است.اکثر حادثه‌دیدگان در اثر اصابت قطعات شیشه و مصالح ساختمانی زخم سطحی برداشته اند اما چند نفر به خاطر جراحت جدی تر در ناحیه سر تحت درمان قرار گرفته اند.وزارت حوادث اضطراری روسیه گفته است که صدها مامور امدادی به محل اعزام شده اند.ساکنان محلی گفته‌اند که این شهاب سنگ را دیده‌اند که “مانند یک گلوله بزرگ آتش” در آسمان فراز شهر یکاترینبورگ ظاهر شد و پس از مدتی، با صدایی مهیب به زمین برخورد کرد.ادامه…..

ظاهرا این شهاب سنگ به داخل یا در سواحل دریاچه‌ای در نزدیکی شهرک چبارکول، واقع در حدود دویست کیلومتری جنوب یکاترینبورگ سقوط کرده است.به گفته اهالی محلی، تاثیر برخورد شهاب سنگ با زمین به زلزله شباهت داشت که به خصوص در شهر چلیابینسک شیشه پنجره تعدادی از ساختمان ها را شکست و در یک مورد، باعث فرو ریختن سقف یک کارخانه شد.چلیابینسک واقع در حدود یکهزار و پانصد کیلومتری جنوب مسکو، یک شهرک صنعتی با تعدادی کارخانه، یک نیروگاه اتمی و مرکز ذخیره و پردازش پسمانده سوخت نیروگاهی است.

کارشناسان گفته اند که پس از ورود این شهاب به جو زمین، بخش عمده آن سوخته و قطعاتی از بدنه اصلی در نقاط مختلف پراکنده شده است.شیشه پنجره ساختمان ها تا فاصله دویست کیلومتری محل اصابت قطعه اصلی شهاب‌سنگ شکسته و برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که قطعات کوچکتر این جرم آسمانی تا نواحی سیبری هم پراکنده شده است.

تعدادی از اهالی محلی توانسته‌اند با استفاده از موبایل، از واقعه سقوط شهاب سنگ تصویربرداری کنند و از طریق اینترنت در دسترسی کاربران قرار دهند.در یکی از این تصاویر، نور خیره کننده‌ای در هوا ظاهر می‌شود و در پی آن، صدای مهیب انفجار به گوش می‌رسد که ناشی از برخورد قطعه اصلی شهاب سنگ به زمین است.یکی از شاهدان عینی گفته است که حرکت شهاب‌سنگ در آسمان و برخورد آن به زمین “به صحنه سقوط یک هواپیما شباهت داشت با این تفاوت که اندازه آن ده برابر یک هواپیما بود.”


//////////////////

من از این اتفاق جدید به یک نتیجه ی واقعی وعینی رسیده م که تموم علوم در دست بشر بسیار ناچیزه وخدا خواسته به ما انسان ها یه نشونه بده که ای انسان های خودخواه وخودبین که به دانش خودتون دلبسته ومغرور شده اید ، بدونین که هیچی نمی دونین وهر لحظه محتاج محافظت وحمایت ومواظبت وسرپرستی ولطف ورحمت خدای آفریدگارتون هستید!

این تموم معادلات وادعاهای سازمان های فضایی و دانشمندان علوم مختلف رو در توانایی پیش بینی اتفاقات آینده ، باطل کرد ونشون داد که خدا بدون اطلاع هر مخلوقی دلش بخواد بلا واتفاق می آفرینه ودر لحظه اتفاق می افته .. اگه قرار بود کسی چیزی بفهمه ناسا (سازمان فضایی آمریکا) نزول این شهاب سنگ وبرخوردشو می بایست پیش بینی می کرد که هیچ خبری نبود .. اما مردم ساده دل ، پیش بینی آخر الزمان رو که توسط جناب فالبین (نوستراداموس یا هر کی ) تعیین شده ، باور می کنن!!؟؟؟ واین اتفاق باید برای همگان درس عبرتی باشه که بفهمن فال وپیش بینی هیچ منبع علمی نداره .. البته من منکر پیش بینی هواشناسی وسایر اتفاقات طبیعی نیستم که اونم اصلا دقیق نیست وتنها در علم خداست ..

ایشالا این بار خدا ما انسان هار وغافلگیر کنه ورومون گل ورحمت ومهربونی  وعشق وزیبایی وآرامششو ببارونه ..


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 91/11/28:: 12:31 عصر     |     () نظر



ثبت سفارش تایپ و ترجمه