دانشمند می تواند هنگامی که از چیزی که نمی داند پرسیده شود، بگوید : «خدا داناتر است» و برای غیر دانشمند این حقّ نیست . [امام صادق علیه السلام]
به دانش زندگی خوش آمدید Welcome to life knowledge
درباره



به دانش زندگی خوش آمدید    Welcome to life knowledge


واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed
این پایگاه براساس قوانین ونیازهای فطری انسان فعالیت می نمایدوهدف آن تربیت وپروش جسم وجان وارتقای آگاهی های زوج هایا کسانی است که قصدازدواج دارند -یادمان باشد 50درصدطلاق هابراثرنارضایتی جنسی می باشند-آموزش علمی روابط بین زن ومرد بی حیایی نیست -ازکاربران گرامی تقاضامی شودبراساس محدوده ی سنی وشرایط اجتماعی به مباحث موردنیاز مراجعه نمایند (ازآنجا که هیچ انسانی بی خطانیست اگر سهوا هرزمان که مطلب وتصویری مخالف قوانین سایت دراین وبلاگ گنجانده شد که منجربه فیلترشدن می شدازمدیریت پارسی بلاگ خواهش منداست به بنده اطلاع دهند تا اصلاح نمایم) یادمان نرود که درصدبیشترروابط بین زن ومردبه مسایل عاطفی واحترام ودرک متقابل هم برمی گردد ومسایل جنسی حداکثریک سوم و کمتر ازنیازهای زوجین است وبس. پس همانقدرکه در مسایل جنسی باید مهارت پیداکنیم،برای رضایت واحساس خوشبختی کنارهم بایدمهارت ها وروش های ابراز احساسات وعواطف وروانشناسی خانواده وتربیت فرزندان ودوستی ورفاقت بین زن وشوهر راهم یادبگیریم که به نظرمن در اولویت قرار دارد.چراکه بدون عاشقی ومحبت وابراز عواطف غیرجنسی قادر به ارضای سایر نیازهای مان نخواهیم بودو خوشبختی در درک وارضای کامل همه ی این نیازهای عاطفی وجنسی وحتی کاری وخانوادگی به صورت متقابل وشناخت وظایف سه گانه ی: فردی ،عمومی ومشترک ،خواهدبود... ان اریدالاالاصلاح مااستطعت وماتوفیقی الا بالله واحدیکتا

استخاره با قرآن
استخاره

ماموگرافی چیست ؟ چاپ ارسال به دوست

ماموگرافی یک عکس رادیو گرافی ساده از پستان ...

پستان وابزاری برای کشف زودرس سرطانهای غیر قابل لمس پستان.
مامو گرافی میتواند کانسرهای با رشد اهسته پستان را حداقل 2 سال قبل ازرسیدن به حد قابل لمس شناسایی کند مامو گرافی روشی انتخابی است وتنها روشی است که میتواند تجمعات میکرو کلسفیه را تشخیص دهد.

تمام زنان 40 ساله وبیشتر هر یک الی دو سال باید ماموگرافی انجام دهند.
زنانی که افراد درجه یک انها به سرطان پستان قبل از یائسگی مبتلا شده اندماموگرافی سالانه را 5سال زودتر از سن فرد مبتلاباید انجام دهند.بهترین زمان برای ماموگرافی یک هفته بعد از قاعدگی میباشد که پستان ها کمترین حساسیت را دارند. برای بدست اوردن تصویر خوب نیاز به فشار روی پستان است که ممکن است دردناک باشد که قبل از ماموگرافی باید به بیمار گوشزد نمود.

قبل از ماموگرافی از مصرف پودر تالک بو گیرهای زیر بغل خود داری کرد زیرا این مواد می تواند باعث تفسیر اشتباه شود.
35%
تا50% کانسرهای پستان را در مراحل اولیه میتوان با ماموگرافی کشف کرد.
مامو گرافی نمیتواند ونباید جایگزین خود ازمایی پستان ومعاینه توسط  پزشک شود.
در زنان جوان بافت پستان متراکم است به همین دلیل حساسیت ماموگرافی کمتر از زنان مسن است. در زنان مسن مامو گرافی می تواند حداقل 90% بد خیمیها را کشف کند.

       

                                          دکتر فتانه تراب پرهیز /  متخصص زنان و زایمان

نوشته شده توسط واحد یکتا(احسان).... تقدیم به دوست( ا.م.vahed 88/6/4:: 1:14 صبح     |     () نظر



ثبت سفارش تایپ و ترجمه